Przetargi.pl
Przebudowa budynku dla celów Centrum Badań i Innowacji w Chorobach Cywilizacyjnych – Chorobach Sercowo-Naczyniowych i Chorobach Kręgosłupa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu w formule Zaprojektuj i wybuduj

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-418 Opole, Al. Wincentego Witosa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4520114
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
    Al. Wincentego Witosa 26
    45-418 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4520114
    REGON: 53051239100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: pszoz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku dla celów Centrum Badań i Innowacji w Chorobach Cywilizacyjnych – Chorobach Sercowo-Naczyniowych i Chorobach Kręgosłupa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu w formule Zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.wykonanie projektu wykonawczego w rozbiciu na poszczególne branże; 2.wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń istniejących w budynku według potrzeb; 3.wykonanie ekspertyzy technicznej budynku według potrzeb; 4.sporządzenie przedmiaru robót budowalnych oraz kosztorysu inwestorskiego; 5.wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 6.wykonanie projektu aranżacji wnętrz zawierający kolorystykę pomieszczeń, wyposażenie meblowe, wizualizację wskazanych pomieszczeń przez Zamawiającego, w tym rozmieszczenia sprzętu (aparatury badawczej); 7.wykonanie innych projektów, jeżeli z uwagi na konieczność należytego wykonania przedmiotu umowy wystąpi taka konieczność lub konieczność taka będzie wynikała z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 8.uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa aktów administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia i przeprowadzenia procesu budowlanego; 9.wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego; 10.pełnienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego nadzoru autorskiego. Planowane przedsięwzięcie ulokowane będzie w wydzielonej części budynku dawnej pralni na terenie USK w Opolu. Podstawowe dane techniczne: powierzchnia zabudowy 1612,28m2; powierzchnia użytkowa 2754,20m2 w tym: pow. Parteru 1388,3m2; pow. Dachu 1502m2; wysokość budynku od poziomu terenu do okapu 11,25/7,9m. Konstrukcja słupowa. W ramach inwestycji należy wykonać: prace przygotowawcze , wyburzeniowe, konstrukcyjne, wykończeniowe, instalacyjne w tym min.: wyburzenie ściany zewnętrznej w osi 1; likwidacja i zamurowanie okien w strefie podsufitowej, demontaż sufitów podwieszanych w parterze, likwidacja schodów zew. Od strony północnej, demontaż schodów wewn.,demontaż istniejących dźwigów oraz uzupełnienie stropów, wykonanie nad parterem pełnego stropu nośnego, przebudowa wejścia , demontaż systemu wentylacji i klimatyzacji, wymiana poszycia dachu, wykonanie nowych scian, wykonanie osłon radiologicznych, montaż stolarki, wykonanie nowych instalacji wod-kan, co, elektryczn., klimatyz., wentyl.mech.,oświetleniowej, gazów med. teleinformatyczn., p.poż., docieplenie scian, wykonanie UPS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp w wysokości 200.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty): 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310, 836 i 1572 z późn.zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: 5.1 wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem pkt. 10. 5.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach