Przetargi.pl
Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etap

GMINA MIEJSKA KOWARY ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. 1 Maja 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756439225 , fax. 757613173
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA KOWARY
    ul. 1 Maja 1 A
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 756439225, fax. 757613173
    REGON: 230821598
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia: Przebudowa placów i miejsc postojowych oraz łączników pomiędzy ul. Ogrodową, a 1 Maja przy Promenadzie Gielniaka wzdłuż rzeki Jedlicy w Kowarach. Część I zamówienia obejmuje 2 (dwa) zadania:Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę istniejących nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych zlokalizowanych na działkach nr: 776/ 308/1, 309/13, 785, 312/2, 313/6, 298, 773, 299/4, 197/1, 197/2, obręb 0001 Kowary. Zadanie nr 1 obejmuje 4 (cztery) elementy:ELEMENT NR 1 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach: - szerokość jezdni 5,00 m, - wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00), - nawierzchnia jezdni –warstwa ścieralna z AC 11 S gr. 5,0 cm, 159,00 m2, - miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm, - nawierzchnia z płyt ażurowych 185,00 m2, ELEMENT NR 2 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00), - nawierzchnia z płyt ażurowych 140,00 m2, - miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 151,00 m2, - nawierzchnia z kostki granitowej 9/11 wraz ze ściekiem 235,00 m2, - wymiana balustrad na nowe wraz z remontem istniejących słupków 34,00 m. ELEMENT NR 3 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach: - wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00), - nawierzchnia z płyt ażurowych 152,00 m2, - miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 97,00 m2, - nawierzchnia z kostki granitowej 9/11 wraz ze ściekiem 17,00 m2, - nawierzchnia z kostki granitowej do przełożenia w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru, 25,00 m2, - wymiana balustrad na nowe wraz z remontem istniejących słupków 52,00 m, - nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 gr. 15,00 cm 88,00 m2. ELEMENT NR 4 (ul. Ogrodowa) obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach: - długość odcinka 576,45 m, - ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej bezfazowej 230,80 m2, - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 1850,00 m2, - czyszczenie istniejących wpustów deszczowych 18,0 szt., - przestawienie istniejących lamp ulicznych 2,00 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – zadanie nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.Zadanie nr 2 obejmuje elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu na działkach nr 342, 197/2, 777, 316, 331, 332, obręb 0001 Kowary w następującym zakresie:1) Wymiana istniejącej galanterii betonowej na nową (krawężniki i obrzeża betonowe), 2) Wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8,0 cm, 3) Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt ażurowych, 4) Zagospodarowanie terenu zieleni, wskazanego przez Inwestora, 5) Wykonanie wymiany przęseł balustrad zlokalizowanych wzdłuż rzeki. Niniejsze zadanie winno być wykonane w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) i obejmuje:1) Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu Budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji Pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę. 2) Wykonanie dokumentacji projektowej projektów wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych. 3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ., jest materiałem pomocniczym opisującym przedmiot zamówienia oraz zakres wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej, a dla wykonawcy pomocniczo w ustaleniu ceny ryczałtowej. Cena ryczałtowa musi obejmować cenę za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Nawet jeżeli w programie funkcjonalno-użytkowym nie ujęto całego zakresu usług i robót budowlanych to muszą być wycenione i wykonane według: - przepisów prawa budowlanego, - wiedzy technicznej - zapisów w niniejszej SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – Zadanie nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.Część II zamówienia: Wykonanie wraz z dostawą i montażem elementów z metaloplastyki połączonej z elementami kowalstwa artystycznego dotyczących twórczości Józefa Gielniaka i obejmuje:1) Wykonanie 4 szyldów na mostki „Promenady Gielniaka”:• Szyldy ażurowe wykonane w metaloplastyce z elementami kowalstwa artystycznego. • Szyldy wykonane z kutych metalowych prętów o grubości od ok. 6 mm do 12 mm. • Wykonane na podstawie grafik Józefa Gielniaka przedstawiających motywy miasta Kowary.• Wymiary szyldów:Wysokość ok. 70 cmSzerokość ok. 120 cm - 1 szyld z napisem wykonanym z kutych liter „ Mostek Gielniaka” na Mostku Gielniaka usytuowanym pomiędzy działkami nr 785 obręb 0001 a działką drogową nr 266/3 obręb 0001 przy ul. 1 Maja. - 3 szyldy z napisem wykonanym z kutych liter „ Promenada Gielniaka”Szyldy osadzone na profilach metalowych o wymiarach:Wysokość ok. 3 mGrubość profilu ok. 5 cm2) Wykonanie 5 przęseł, które zostaną umieszczone na Mostku GielniakaAżurowe elementy • Profile przęseł wykonane z kutych prętów metalowych o grubości ok 20 mm• Wymiary przęseł:Wysokość ok. 100 cmSzerokość ok. 190 cm• Elementy roślinne w przęsłach wykonane na podstawie motywów roślinnych przedstawianych w twórczości Józefa Gielniaka. Ażurowe elementy spawane w jednolitą rzeźbę przestrzenną wykonane z kutych prętów metalowych o grubości od ok. 8 do 16 mm3) Wykonanie Murala. Mural przedstawiający Józefa Gielniaka wykonany z metaloplastyki połączonej z elementami kowalstwa artystycznego na podstawie autoportretu, który stworzył J. Gielniak. • Wymiary murala:Szerokość ok. 150 cmWysokość ok. 200 cm• Mural wykonany z prętów kutych o grubości ok 16 mmSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości:W części I zamówienia: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100),Uwaga! W części II zamówienia, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Miejsce wniesienia wadium:Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:PKO BP S.A.konto depozytowe 08 1020 2124 0000 8002 0011 1641 z adnotacją:Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etapCzęść I zamówieniaUwaga! Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium na Część I zamówienia. Powyższe wymaganie nie dotyczy Części II zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:Dla części I zamówienia:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 500.000,00 zł;d) zdolności technicznej lub zawodowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:d.1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie/budowie/przebudowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej brukowej, o wartości tego zadania minimum 100.000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.d.2) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował:a) minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej.b) Projektantem – osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z . z 2021 poz. 2351) – Rozdział 2 „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie” lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Uwaga:1) Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1646),2) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie zawodowe Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę.Dla części II zamówienia:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.d) zdolności technicznej lub zawodowej,Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.1) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – uzna za spełniony w przypadku łącznego wykazania spełnienia warunku przez Wykonawców.2) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawców w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach