Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 r.
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 028 255 , fax. 322 048 255
- Data zamieszczenia: 2020-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego
ul. Harcerzy Września 1939 r. 2
40-659 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 028 255, fax. 322 048 255
REGON: 40489000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://abramowski.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno-elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno-elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach, polegające na: 1) wykonaniu prac remontowych branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowej i sanitarnej, koniecznych do adaptacji pomieszczeń dwóch sal – sala nr 10 i sala nr 13 na pracownię elektryczno-elektroniczną i pracowni informatyczno-elektroniczną, 2) dostawie i montażu mebli do zabudowy do sali nr 10. • sala nr 13 – obecnie pracownia informatyczno-elektroniczna, w której prowadzone są zajęcia związane z pomiarami elektryczno-elektronicznymi, programowaniem układów mikroprocesorowych i sterowników PLC, układami automatyki, techniką cyfrową i podstawami elektroniki; docelowo: sala przeznaczona do prowadzenia zajęć związanych z techniką światłowodową, programowaniem układów mikroprocesorowych i sterowników PLC, pomiarami elektryczno-elektronicznymi (pracownia elektroniki i elektrotechniki połączona z pracownią systemów światłowodowych – zgodnie z nomenklaturą z podstawy programowej dla obu zawodów), dedykowana nauczaniu zawodu technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej z uwzględnieniem możliwości prowadzenia zajęć dla uczniów technikum elektronicznego; • sala nr 10 – pracownia elektryczno-elektroniczna, w której prowadzone są przede wszystkim zajęcia z urządzeń i instalacji elektrycznych i elektronicznych (sala wyposażona w złącza dostarczające sygnał telewizyjny z anten satelitarnych i naziemnych), przygotowawcze do egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie technik elektronik; w sali znajdują się trzy stanowiska egzaminacyjne do przeprowadzania egzaminu praktycznego z kwalifikacji E.06 (EE.03); docelowo: pracownia pomiarów elektryczno-elektronicznych, montażu, instalacji i eksploatacji układów i urządzeń elektronicznych, instalacji systemów odbiorczych telewizji satelitarnej i naziemnej oraz sieci kablowej, sala egzaminacyjna do przeprowadzania egzaminów praktycznych dla kwalifikacji wchodzących w skład zawodów technik elektronik i technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej; pracownia dedykowana nauczaniu zawodu technik elektronik, z uwzględnieniem możliwości prowadzenia zajęć również dla klas technika szerokopasmowej komunikacji elektronicznej. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane : demontaże i prace rozbiórkowe branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowej, sanitarnej, wymianę podłóg wraz z warstwami podpodłogowymi, remont ścian i sufitów, w tym wykonanie: bruzd, zamurowań, tynków, gładzi, malowanie tynków, wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi ppoż. EI 60, montaż rolet systemowych antywłamaniowych sterowanych elektrycznie, dostawa, montaż i uruchomienie kompletnych stanowisk lutowniczych (trzykanałowa stacja naprawcza, rozlutownica, stacja do montażu i demontażu gorącym powietrzem, lupa z oświetleniem LED i soczewką 3D, zestaw akcesoriów, poliuretanowe krzesło antystatyczne), wraz ze szkoleniem stanowiskowym, montaż okiennych parapetów komorowych, dostawa gaśnic proszkowych, dostawa mat stanowiskowych, wymiana tablic elektrycznych, montaż instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu na zewnątrz budynku wraz z przeniesieniem licznika energii elektrycznej, wymiana instalacji oświetlenia podstawowego, wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej – tablica główna, tablice elektryczne w modernizowanych salach i na korytarzu obok przedmiotowych sal , osprzęt instalacyjny w modernizowanych salach (gniazda wtyczkowe, rury i koryta instalacyjne, puszki podłogowe), okablowanie zasilające, okablowanie sieci komputerowej LAN I FO (HDMI, VGA, UTP), montaż szaf dystrybucyjnych stojących i wiszących wraz z wyposażeniem, przeniesienie paneli oraz adapterów światłowodowych z istniejącej szafy do nowej szafy dystrybucyjnej, montaż punktów logicznych, montaż tablic rozdzielczych światłowodowych wraz z wyposażeniem, spawanie, krosowanie kabli światłowodowych, montaż instalacji rtv-sat, demontaż i montaż instalacja wod-kan. w sali nr 10 wraz z robotami towarzyszącymi, montaż nowej umywalki na szafce, dostawa i montaż systemowych urządzeń filtracji dymów i oparów lutowniczych, czynności sprawdzające, pomiary niskoprądowe, pomiary elektryczne, prace rozruchowe, opisy, szkolenia, dostawa i montaż mebli do zabudowy do sali nr 10: o zabudowa na ścianie frontowej – częściowa zabudowa szafkami o głębokości 35 cm, o zabudowa na ścianie tylnej – głębokość zabudowy 40 cm, o aluminiowa drabina ze stopniami, 6 stopni. Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zakresu przewidzianego w dokumentacji projektowej takiego jak: - wyposażenia sal w biurka, stoły, krzesła, szafki, blaty i ich akcesoria, - dostawy urządzeń aktywnych sieci LAN, będących wyposażeniem szaf dystrybucyjnych 19”, - dostawy i montażu aktywnych głośników do tablic interaktywnych, - dostawy i montażu monitorów interaktywnych i telewizorów, - dostawy zapasu wkładów do filtrów odpowietrzających stanowiska lutownicze. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona zakupu i montażu tablicy informacyjnej i pamiątkowej wynikającej z obowiązku beneficjenta w zakresie informacji i promocji, dotyczących uzyskania dofinansowania projektu z EFRR zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Przewiduje się wielkość tablicy informacyjnej i pamiątkowej o wymiarach 80x120 cm. Jeżeli tablica informacyjna będzie wykonana z trwałych materiałów może posłużyć następnie jako tablica pamiątkowa. Przed dostawą i montażem tablicy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt tablicy do akceptacji - w wersji kolorowej. Zamawiający wymaga, by koszt tablicy pamiątkowej został wyszczególniony w odrębnej pozycji na fakturze. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/160/2020”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Pełnomocnika Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium. a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Dodano: 2024-04-19 - Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa wiatrołapu w budynku MBP im. Bolesława Lubosza przy ulicy Zamkowej 5 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-04-17 - „Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
Dodano: 2024-04-17 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-04-15 - „Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach – Etap 2”
Dodano: 2024-04-12