Przetargi.pl
Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno-elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach

Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 r.
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 028 255 , fax. 322 048 255
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego
    ul. Harcerzy Września 1939 r. 2
    40-659 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 028 255, fax. 322 048 255
    REGON: 40489000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://abramowski.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno-elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno-elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach, polegające na: 1) wykonaniu prac remontowych branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowej i sanitarnej, koniecznych do adaptacji pomieszczeń dwóch sal – sala nr 10 i sala nr 13 na pracownię elektryczno-elektroniczną i pracowni informatyczno-elektroniczną, 2) dostawie i montażu mebli do zabudowy do sali nr 10. • sala nr 13 – obecnie pracownia informatyczno-elektroniczna, w której prowadzone są zajęcia związane z pomiarami elektryczno-elektronicznymi, programowaniem układów mikroprocesorowych i sterowników PLC, układami automatyki, techniką cyfrową i podstawami elektroniki; docelowo: sala przeznaczona do prowadzenia zajęć związanych z techniką światłowodową, programowaniem układów mikroprocesorowych i sterowników PLC, pomiarami elektryczno-elektronicznymi (pracownia elektroniki i elektrotechniki połączona z pracownią systemów światłowodowych – zgodnie z nomenklaturą z podstawy programowej dla obu zawodów), dedykowana nauczaniu zawodu technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej z uwzględnieniem możliwości prowadzenia zajęć dla uczniów technikum elektronicznego; • sala nr 10 – pracownia elektryczno-elektroniczna, w której prowadzone są przede wszystkim zajęcia z urządzeń i instalacji elektrycznych i elektronicznych (sala wyposażona w złącza dostarczające sygnał telewizyjny z anten satelitarnych i naziemnych), przygotowawcze do egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie technik elektronik; w sali znajdują się trzy stanowiska egzaminacyjne do przeprowadzania egzaminu praktycznego z kwalifikacji E.06 (EE.03); docelowo: pracownia pomiarów elektryczno-elektronicznych, montażu, instalacji i eksploatacji układów i urządzeń elektronicznych, instalacji systemów odbiorczych telewizji satelitarnej i naziemnej oraz sieci kablowej, sala egzaminacyjna do przeprowadzania egzaminów praktycznych dla kwalifikacji wchodzących w skład zawodów technik elektronik i technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej; pracownia dedykowana nauczaniu zawodu technik elektronik, z uwzględnieniem możliwości prowadzenia zajęć również dla klas technika szerokopasmowej komunikacji elektronicznej. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane :  demontaże i prace rozbiórkowe branży budowlanej, elektrycznej, niskoprądowej, sanitarnej,  wymianę podłóg wraz z warstwami podpodłogowymi,  remont ścian i sufitów, w tym wykonanie: bruzd, zamurowań, tynków, gładzi, malowanie tynków,  wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi ppoż. EI 60,  montaż rolet systemowych antywłamaniowych sterowanych elektrycznie,  dostawa, montaż i uruchomienie kompletnych stanowisk lutowniczych (trzykanałowa stacja naprawcza, rozlutownica, stacja do montażu i demontażu gorącym powietrzem, lupa z oświetleniem LED i soczewką 3D, zestaw akcesoriów, poliuretanowe krzesło antystatyczne), wraz ze szkoleniem stanowiskowym,  montaż okiennych parapetów komorowych,  dostawa gaśnic proszkowych,  dostawa mat stanowiskowych,  wymiana tablic elektrycznych,  montaż instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu na zewnątrz budynku wraz z przeniesieniem licznika energii elektrycznej,  wymiana instalacji oświetlenia podstawowego,  wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej – tablica główna, tablice elektryczne w modernizowanych salach i na korytarzu obok przedmiotowych sal , osprzęt instalacyjny w modernizowanych salach (gniazda wtyczkowe, rury i koryta instalacyjne, puszki podłogowe), okablowanie zasilające,  okablowanie sieci komputerowej LAN I FO (HDMI, VGA, UTP),  montaż szaf dystrybucyjnych stojących i wiszących wraz z wyposażeniem,  przeniesienie paneli oraz adapterów światłowodowych z istniejącej szafy do nowej szafy dystrybucyjnej,  montaż punktów logicznych,  montaż tablic rozdzielczych światłowodowych wraz z wyposażeniem,  spawanie, krosowanie kabli światłowodowych,  montaż instalacji rtv-sat,  demontaż i montaż instalacja wod-kan. w sali nr 10 wraz z robotami towarzyszącymi, montaż nowej umywalki na szafce,  dostawa i montaż systemowych urządzeń filtracji dymów i oparów lutowniczych,  czynności sprawdzające,  pomiary niskoprądowe,  pomiary elektryczne,  prace rozruchowe, opisy, szkolenia,  dostawa i montaż mebli do zabudowy do sali nr 10: o zabudowa na ścianie frontowej – częściowa zabudowa szafkami o głębokości 35 cm, o zabudowa na ścianie tylnej – głębokość zabudowy 40 cm, o aluminiowa drabina ze stopniami, 6 stopni. Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje zakresu przewidzianego w dokumentacji projektowej takiego jak: - wyposażenia sal w biurka, stoły, krzesła, szafki, blaty i ich akcesoria, - dostawy urządzeń aktywnych sieci LAN, będących wyposażeniem szaf dystrybucyjnych 19”, - dostawy i montażu aktywnych głośników do tablic interaktywnych, - dostawy i montażu monitorów interaktywnych i telewizorów, - dostawy zapasu wkładów do filtrów odpowietrzających stanowiska lutownicze. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona zakupu i montażu tablicy informacyjnej i pamiątkowej wynikającej z obowiązku beneficjenta w zakresie informacji i promocji, dotyczących uzyskania dofinansowania projektu z EFRR zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Przewiduje się wielkość tablicy informacyjnej i pamiątkowej o wymiarach 80x120 cm. Jeżeli tablica informacyjna będzie wykonana z trwałych materiałów może posłużyć następnie jako tablica pamiątkowa. Przed dostawą i montażem tablicy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt tablicy do akceptacji - w wersji kolorowej. Zamawiający wymaga, by koszt tablicy pamiątkowej został wyszczególniony w odrębnej pozycji na fakturze. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/160/2020”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Pełnomocnika Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium. a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach