Przetargi.pl
Prace remontowe w budynkach Zespołu Szkół Górniczo – Energetycznych im. S. Staszica w Koninie

Zespół Szkół Górniczo-Energetycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 242 54 21 , fax. 63 249 16 55
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Górniczo-Energetycznych
    ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 242 54 21, fax. 63 249 16 55
    REGON: 19991000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsge.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w budynkach Zespołu Szkół Górniczo – Energetycznych im. S. Staszica w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynkach Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych im. S. Staszica w Koninie obejmujące: - Adaptację sali lekcyjnej 210B w ramach projektu „Kompetencje kluczowe szansą rozwoju uczniów z K OSI” (Część I) - Prace remontowe sal lekcyjnych: 31G, 31A, 211A w ramach projektu „Konińska Kuźnia Zawodowców” (Część II) - Prace remontowe w Zespole Szkół Górniczo-Energetycznych im. S. Staszica w Koninie - remont świetlicy i małej sali gimnastycznej- ( część III) )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (dla każdej Części). 2. Zbiorcze zestawienie kosztów zamówienia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ (dla każdej Części). 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniona zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ (dla każdej Części). 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu. 5. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach