Przetargi.pl
Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych Szpitala SPZOZ Świdnik – Al. Lotników Polskich 18

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bolesława Leśmiana 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 514 215, , fax. 81 751 27 49
    REGON: 43101087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozswidnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych Szpitala SPZOZ Świdnik – Al. Lotników Polskich 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne dotyczy realizacji Projektu pn. „Poprawa jakości świadczeń udzielanych w Szpitalu SPZOZ Świdnik poprzez wyposażenie w sprzęt medyczny oraz przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych, w tym dostosowawczych do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych”, i współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. 1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjno – adaptacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych, zlokalizowanym na I piętrze budynku Szpitala SP ZOZ w Świdniku, przy Al. Lotników Polskich 18, obejmujące następujące pomieszczenia oddziału: a) korytarz oddziału, b) 12 sal chorych ( sale jedno-łóżkowe, dwu-łóżkowe , trzy-łóżkowe i cztero-łóżkowe ), c) pomieszczenia dla personelu medycznego ( pokój kierownika oddziału, gabinet lekarski, punkt pielęgniarski, pokój pielęgniarek ), d) gabinet zabiegowy, e) punkt pobrań, f) sekretariat oraz g) pomieszczenie kuchni i pomieszczenie gospodarcze. 2. Rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: a) rysunki : - Prace modernizacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych – stan istniejący; - Prace modernizacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych – stan projektowany, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych, stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ, c) przedmiar robót pn. Prace modernizacyjne w Oddziale Chorób Wewnętrznych, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ i obejmuje: - demontaż starego i wykonanie nowego sufitu podwieszanego w korytarzu oddziału z wykonaniem nowego oświetlenia w suficie podwieszanym; - częściowe zerwanie posadzki ze starych podłóg i ułożenie posadzki z nowych płytek w korytarzu oddziału, - roboty przygotowawcze do malowania sufitów i ścian w poszczególnych pomieszczeniach oddziału ( rozebranie wykładziny ściennej z płytek, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach ), - wykucie z muru ościeżnic i wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami w pomieszczeniach oddziału, - malowanie sufitów i ścian w poszczególnych pomieszczeniach oddziału, - utworzenie nowego węzła sanitarnego w jednej sali chorych i wyposażenie go w umywalkę z baterią, ustęp, brodzik, kabinę natryskową z baterią natryskową. 3. W zakres robót budowlanych wchodzi: - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - wykucie z muru ościeżnic stalowych i montaż ościeżnic drzwiowych stalowych, - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach zewnętrznych po skutej glazurze, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych i obsadzanie nowych kratek wentylacyjnych, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, - zerwanie posadzki cementowej, - wykucie bruzd pionowych dla instalacji wodno-kanalizacyjnej, - ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, - rozebranie sufitu podwieszanego z blachy stalowej z demontażem opraw, - gruntowanie podłoży, - wykonanie okładzin z płyt gipsowo – kartonowych (suche tynki gipsowe) na ścianach zewnętrznych korytarza, - wzmocnienie montażu płyt gipsowych przez ich dyblowanie, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, - ułożenie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych, - ułożenie cokolików płytkowych z kamieni sztucznych, - wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej, - miejscowe uzupełnianie tynków zwykłych, - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych oraz wykonanie pasów tynków zwykłych wewnętrznych, - uszczelnienie styków ościeżnic ze ścianami, - wykonanie ścianki działowej z K/G na rusztach metalowych, - wykonanie wysokoelastycznej izolacji powierzchni pionowych i izolacji szczelin dylatacyjnych, - licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x60 cm na klej ( w nowym węźle sanitarnym ), - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych ( w nowym węźle sanitarnym ), - wykonanie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych , układanych metodą kombinowaną ( w nowym węźle sanitarnym ), - montaż ościeżnic drzwiowych stalowych dla drzwi wewnątrz klatkowych, - montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych pełnych do WC - białe z zamkiem łazienkowym i tuleją wentylacyjną, - montaż drzwi aluminiowych wraz z ościeżnicą - jednoskrzydłowe, częściowo przeszklone, białe z samozamykaczem, - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, przygotowanie powierzchni pod malowanie i gruntowanie podłoży w całym oddziale, - zakup i montaż listew odbojowych i narożników odbojowych, - dwukrotne malowanie farbami bakteriobójczymi starych tynków wewnętrznych ścian, - malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych. 4. W zakres robót sanitarnych wchodzi: - demontaż zaworu czerpalnego ( wypływowego ) z zakorkowaniem, - wymiana podejścia dopływowego pod zawór czerpalny, - demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego i wymiana odcinka rury stalowej ocynkowanej, - demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej oraz montaż nowych baterii umywalkowych stojących, - demontaż umywalki i montaż umywalki poj . porcelanowej z syfonem gruszkowym, - demontaż rurociągu z PCV, - wymiana odcinka rury z PCV metodą klejenia, - montaż odcinka rury z PCV z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, - wymiana trójnika z PCV, - montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt, - montaż brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego, - baterie natryskowe ścienne z uchwytem do zawieszania, - montaż kabiny natryskowej szklanej otwieranej, szer. 90 cm w WC ogólnym, - próba szczelności instalacji wodociągowych w budynku. 5. W zakres robót elektrycznych wchodzi: - demontaż przewodów instalacyjnych ze ścian i sufitu podwieszanego, - demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okrągłych 4 wylotowych, - demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych oraz gniazd wtyczkowych podtynkowych i montaż nowych łączników i gniazd wtyczkowych podtynkowych, - demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier i opraw świetlówkowych i montaż nowych opraw oświetleniowych żarowych bryzgo- i strugo – odpornych porcelanowych przykręcanych i montaż opraw oświetleniowych- oprawa nad umywalką i montaż opraw świetlówkowych z blachy stalowej z rastrem w sufitach podwieszanych, - montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych i łączników instalacyjnych podtynkowych oraz gniazd wtyczkowych, - wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej- protokoły pomiarów, atesty , certyfikaty. 6. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą: - dokumentacja projektowa, uaktualniona o ewentualne zmiany wynikłe w toku prowadzenia prac budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz - protokoły pomiarów instalacji, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne dokumenty uprawniające do stosowania w budownictwie. 7. Jeżeli w SIWZ ( i dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ ) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Klauzula zatrudnienia Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia : prace fizyczne obejmujące roboty ogólnobudowlane i instalacyjne objęte zakresem zamówienia określonym w Rozdziale 3 pkt. I ppkt. 1-5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenia – zgodnie z wzorami określonymi w Załączniku Nr 4.1 do SIWZ i Załączniku Nr 4.2 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 2.1. 2.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt. 2.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz – wobec każdego z nich – brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach