Przetargi.pl
Prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zespól opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi zadanie: „Prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby DDOM” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim dla projektu RPMA.09.02.02-14-b425/18-00 współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn „ Dzienny Dom Opieki Medycznej w Mińsku Mazowieckim” Przedmiotem Zamówienia są prace dostosowawcze i adaptacyjne oraz zakup sprzętu na potrzeby uruchomienia nowopowstającego Dziennego Domu Opieki Medycznej, który będzie zlokalizowany w zasobach Przychodni Lekarskiej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 9. Założeniem Zamawiającego jest wyłonienie w drodze postępowania Wykonawcy ,który zrealizuje zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z dostawą wyposażenia w sprzęt wyspecyfikowany w dołączonym załączniku. Zakres Zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji niezbędnej do robót dostosowawczych i adaptacyjnych w zakresie dla pomieszczeń przeznaczonych pod działalność Dziennego Domu Opieki Medycznej dla 25 osób korzystających równocześnie ze świadczonej usługi. Do wykonania prac dostosowawczych/ adaptacyjnych w szczególności należą: • roboty remontowo-budowlane na powierzchni użytkowej około 130m² • wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej z ewentualnym uzyskaniem pozwoleń wymaganych obowiązującym prawem budowlanym • dostawa wyposażenia • usuwanie wad oraz napraw zainstalowanych urządzeń i wykonanych robót w okresie gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące, dokonywanie w tym okresie własnym staraniem i na własny koszt przeglądów i konserwacji. Wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej (uzgodnienia, mapy) leżą po stronie wykonawcy. Termin realizacji przewiduje się od dnia podpisania umowy do 12.12.2019r. W załączeniu kserokopia powierzchni przeznaczonej pod realizację zadania oraz wymagania dotyczące zaplecza dziennego domu opieki medycznej Przedmiot zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj należy realizować w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący integralną część niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3256,59 słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt sześć 59/100 PLN Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularz wykaz sprzętu - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach