Gmina Zaklików ogłasza przetarg
- Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
ul. Zachodnia 15
37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
REGON: 83040913000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poszerzenie oferty kulturalno- rekreacyjnej poprzez modernizację budynku GOK w Lipie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wykończeniowych związanych z modernizacją budynku GOK w Lipie, zlokalizowanego przy ul. Leśnej 24A w ramach zadania pn. Poszerzenie oferty kulturalno- rekreacyjnej poprzez modernizację budynku GOK w Lipie. 1.1 Zakres robót budowlanych obejmuje m. in. odtworzenie części ścian działowych w ich pierwotnej lokalizacji, odtworzenie węzła WC oraz remont posadzek i elementów wykończenia ścian i sufitów. Materiały wykończeniowe zastosowane przy realizacji robót zostaną dostosowane do funkcji poszczególnych pomieszczeń, tj. - sala konferencyjna (spotkań): wykończenie ścian w postaci farb lateksowych odpornych na szorowanie, wykończenie podłóg panele podłogowe o wysokiej klasie ścieralności. - siłownia wykończenie ścian w postaci farb lateksowych odpornych na szorowanie, wykończenie podłóg nawierzchnia sportowa fitness. - sala muzyczna wykończenie ścian w postaci farb lateksowych odpornych na szorowanie, wykończenie podłóg panele podłogowe o wysokiej klasie ścieralności. - sala wielofunkcyjna (fitness, taneczna): wykończenie ścian w postaci farb lateksowych odpornych na szorowanie, wykończenie podłóg panele winylowe o wysokiej klasie ścieralności lub wykładzina przeznaczona do sal tanecznych. Dodatkowo pomieszczenie należy wyposażyć w lustra montowane na ścianie. - pomieszczenie instruktora (biurowe): wykończenie ścian w postaci farb lateksowych, wykończenie podłóg panele podłogowe. - korytarze i klatka schodowa: wykończenie ścian w postaci farb lateksowych odpornych na szorowanie, wykończenie podłóg płytki gresowe antypoślizgowe, cokoliki na wysokości 10 cm. - pomieszczenie WC: wykończenie ścian w postaci płytek ceramicznych do wysokości 2,0 m, farba lateksowa, wykończenie podłóg płytki ceramiczne. 1.2 Zamawiający wymaga, aby materiały wykończeniowe zastosowane do realizacji robót przezna¬czone były do użytkowania w obiektach użyteczności publicz¬nej, tj. farby lateksowe do malowania ścian posiadały min. II klasę odporności na szorowanie według normy PN-EN 13300, natomiast panele podłogowe posiadały klasę odporności na ścieranie min. AC 4 i klasę użyteczności 32. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej i załącznikach do dokumentacji pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ciężar udowodnienia, że dane rozwiązanie jest równoważne, w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed uzyskaniem pozwolenia na budowę Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w PFU i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych rozwiązań, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem robót i istniejącymi warunkami oraz komunikacją, w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty. Ewentualnej wizji Wykonawca może dokonać samodzielnie, w godzinach funkcjonowania filii GOK lub po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 4a do SIWZ 1.3 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20 - Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy PSP Nr 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2024-02-09 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-12-15 - Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli przy ul. Sobieskiego 11 m. 1 oraz Kochanowskiego 12 m. 2.
Dodano: 2023-10-18 - „Remont pomieszczeń na parterze i I piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Kletówki 27a”
Dodano: 2023-10-04 - Przebudowa budynku PSSE Krosno wraz z wyposażeniem laboratorium w ramach proj.„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
Dodano: 2023-10-02 - Modernizacja sali widowiskowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Osieku Jasielskim w ramach poddz.19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
Dodano: 2023-09-22 - Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-19