Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg
- Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8215004 , fax. 43 8215773
- Data zamieszczenia: 2014-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
ul. Warszawska 3 3
98-240 Szadek, woj. łódzkie
tel. 43 8215004, fax. 43 8215773
REGON: 73093446000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w sołectwie Karczówek, gm. Szadek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w sołectwie Karczówek o długości 2,5 km, na działkach nr ewid. dz.: 24/3, 74, 109/1, 116, 142/1, 154/14 Gm. Szadek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Dokumentacje projektowa - Przedmiar robót - Kosztorys nakładczy 3. Wykonawcy w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązani będą do: zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz przepisów ppoż geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie i inwentaryzacji powykonawczej, którą przekaże Zamawiającemu wraz ze szkicami geodezyjnymi. Przekazanie szkiców geodezyjnych nastąpi najpóźniej w dniu odbioru, natomiast inwentaryzacji geodezyjnej najpóźniej w ciągu 30 dni od daty końcowego odbioru robót, uzyskania wszelkich zezwoleń prawem przewidzianych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przy dokonywaniu wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego zobowiązany jest zapewnić ochronę przed zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, które powinny być zabezpieczone przez geodetę obsługującego projekt i przekazane pod ochronę kierownika budowy, niezbędne dane należy uzyskać w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Zduńskiej Woli, udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres: 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, udzielenie rękojmi przez okres: 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, uporządkowania terenu po budowie oraz wszelkie inne prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, W razie konieczności Wykonawca wykona na własny koszt projekt organizacji ruchu i dopełni formalności i opłat związanych z zajęciem pasa drogowego Wywózki materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: użyte materiały muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszących normy europejskie, 5. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a) końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b) do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: - atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - dokumentację powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę / zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i normami, - dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, - inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w łącznej wysokości: 3 000 zł które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szadku 24 9269 0004 0000 0648 2000 0040 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane w zakresie remontu drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w sołectwie Karczówek 9/14 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Kościelna w Gorzkowicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej 1917E na odcinku Kamień - Chabielice wraz z jej przedłużeniem do drogi wojewódzkiej P483 - odcinek od km 0+000 do km 4+350,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku poszkolnego w Ochotniku na świetlicę wiejską
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg w Mysłakowie ul. Mickiewicza, Chopina, Rybacka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boisk szkolnych w Domasznie i Radzicach Dużych
Dodano: 2016-07-20 - Zagospodarowanie terenu (w tym budowa placu zabaw) przy Zespole Szkół w Komorowie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z przebudową infrastruktury technicznej wodno - kanalizacyjnej.
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi w miejscowości Domaniewice - ul. Leśna
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa ul. Garncarskiej w ramach projektu pn.: Rewitalizacja terenów Podzamcza Młode- Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-07-12