Przetargi.pl
Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Rokietnica cz. II

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, Bytkowo, ul. Topolowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 814 57 43 , fax. 61 814 58 38
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o.
    Bytkowo, ul. Topolowa 6
    62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 814 57 43, fax. 61 814 58 38
    REGON: 63080898700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki ściekowej na terenie gminy Rokietnica cz. II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I : Zadanie 1: Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cerekwica wzdłuż drogi wojewódzkiej - uzupełnienie Projektowana sieć przebiega w drodze wojewódzkiej ul. Szamotulska oraz gminnej ul. Zachodnia i Kokoszczyńska. W ramach realizacji zadania należy wykonać między innymi: - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV dn. 200 mm ok. 238 m, - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej dn. 200 mm ok. 183 m z rur PE metodą przewiertu sterowanego, - sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE wraz z uzbrojeniem metoda przewiertu sterowanego, dn. 110 o długości łącznej ok. 195 m. Montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC dn. 160 o długości łącznej ok. 22 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 1 kpl przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Zadanie 2: Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mrowino, gm. Rokietnica – uzupełnienie Projektowana sieć przebiegać będzie w drodze wojewódzkiej, w drodze gminnej oraz po prywatnych posesjach. Całość zadania składa się z trzech opracowań: ze Starostwo Powiatowego w Poznaniu dwa pozwolenia i z jedno pozwolenie z Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. W ramach realizacji zadania należy wykonać między innymi: - montaż sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok. 1142 m z rur PVC DN 200 mm i 51 m rur PVC DN 160 mm, - montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN 160 mm o długości łącznej ok. 284 m. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Część II Zadanie 1: Sieć kanalizacji sanitarnej ul. Poznańska, Tarnowska w m. Napachanie - uzupełnienie Projektowana sieć przebiegać będzie w drodze wojewódzkiej: ul. Poznańska, w drodze powiatowej: ul. Tarnowska i w gminnych: ul. Ogrodowa, ul. Rokietnicka. W ramach zadania należy wykonać między innymi: - montaż sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok. 285 m z rur PVC DN 160 m, - montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN160 mm o długości łącznej ok. 117 m - montaż sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej o średnicy DN 90 do DN 225 mm z rur PE 100 wraz z uzbrojeniem o łącznej długości ok. 1197 m, - montaż łącznie z uruchomieniem 16 kpl studni zaworowych kanalizacji pod ciśnieniowej wraz z wyposażeniem i modułem monitorującym GSM, - montaż łącznie z uruchomieniem elektronicznej jednostki napowietrzającej (aeratora). Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Do części I zamówienia – 30 000,00 zł Do części II zamówienia – 28 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku Bank Zachodni WBK Nr rachunku: WBK 73 1090 2590 0000 0001 3126 8492 z dopiskiem „Wadium Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Rokietnica” poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 2) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji wykonawca winien umieścić nazwę zadania, którego dotyczy wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów złożonych z ofertą. Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich. 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach