Przetargi.pl
"Połączenie drogowe ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach – Etap II.”

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Połączenie drogowe ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach – Etap II.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    "Wykonanie Połączenia drogowego ulicy Radockiego z ulicą Braci Wiechułów w Katowicach – Etap II." I. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: a.robót rozbiórkowych i demontażowych ( mury oporowe, ogrodzenia, nawierzchnie, itp. ), b.wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, c.robót ziemnych, d.budowy sieci kanalizacji deszczowej z budową kanału retencyjnego i wpustów ulicznych z przykanalikami oraz likwidacją istniejących wpustów ulicznych, e.budowy i przebudowy sieci wodociągowej z zabudową nadziemnego hydrantu ppoż, f.przebudowy sieci gazowej niskiego ciśnienia i zabezpieczenia rurami ochronnymi istniejących sieci gazowych, g.przebudowy linii kablowych SN, nN i sieci napowietrznej nN, h.budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, i.przebudowy istniejących sieci teletechnicznych, j.budowy kanału technologicznego, k.budowy drogi gminnej o nawierzchni z betonu asfaltowego z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz zabudową ścieku z prefabrykatów betonowych, l.budowy i przebudowy skrzyżowań dróg, m.budowy i przebudowy zjazdów z brukowej kostki betonowej, n.budowy zatok autobusowych z betonu cementowego, o.budowy fundamentów pod wiaty przystankowe, p.budowy i przebudowy chodników z brukowej kostki betonowej z zabudową integracyjnych płyt betonowych, q.budowy ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego barwionego na kolor czerwony, r.przebudowy istniejących ogrodzeń nieruchomości, s.humusowania i obsiania skarp, zieleńców wraz z zagospodarowaniem zieleńca na rondzie, t.projektu czasowej organizacji ruchu z wdrożeniem, u.dostawy i montażu 2 szt. tabliczek informacyjnych. II. Szczegółowy zakres prac określa: 1.wzór umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ) 2.przedmiar robót ( zał. nr 6 do SIWZ) 3.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 7 do SIWZ ) 4.dokumentacja projektowa ( zał. nr 8 do SIWZ ) 5.warunki realizacji przedmiotu zamówienia ( zał. nr 9 do SIWZ ). III. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: a.czynności związane z wykonywaniem robót drogowych w zakresie: budowy konstrukcji nawierzchni, robót bitumicznych i robót brukarskich, b.czynności związane z wykonywaniem robót instalacyjnych w zakresie: budowy sieci sanitarnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a.Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b.Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. IV. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego . Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana w sposób niżej opisany : a.w rejonie przejść dla pieszych zostanie zabudowana nawierzchnia integracyjna z wypustkami ( kolor żółty ), która poprzez swoją odmienną fakturę, pozwala na zidentyfikowanie lokalizacji przejścia przez osoby niewidome lub słabo widzące, b.w rejonie przejść dla pieszych krawężniki zostaną obniżone, c.w rejonie przejść dla pieszych zabudowane zostaną krawężniki najazdowe, d.projektowane spadki podłużne chodników będą wynosiły max 3%, a w rejonie ramp max 5%, e.projektowane spadki poprzeczne chodników będą wynosiły max 5%, f.w obszarze zatok autobusowych zastosowane zostaną krawężniki przystankowe o nawierzchni integracyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: 90 000 zł słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (zał. nr 2 i 3 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. kosztorys ofertowy ; 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IV. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych - zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach