Przetargi.pl
PN-26/20 Wykonanie prac adaptacyjnych bunkra pod montaż akceleratora.

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 71-730 Szczecin, ul. Strzałowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 251 410 , fax. 914 251 406
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
    ul. Strzałowska 22
    71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 251 410, fax. 914 251 406
    REGON: 81739100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-26/20 Wykonanie prac adaptacyjnych bunkra pod montaż akceleratora.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych bunkra pod montaż akceleratora w budynku Oddziału Klinicznego Radioterapii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej, jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4. 2. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Rzut pomieszczeń bunkra wraz z pomieszczeniem sterowni i pomieszczenia technicznego – Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Zakres zadania obejmujący: dostawę akceleratora wysokoenergetycznego, przechowanie akceleratora w magazynie WYKONAWCY na jego koszt do czasu przetransportowania go do ZAMAWIAJĄCEGO celem montażu, ubezpieczenie na koszt WYKONAWCY akceleratora od ryzyka przypadkowej utraty, zniszczenia, uszkodzenia, kradzieży do czasu podpisania protokołu odbioru końcowego urządzenia medycznego, demontaż oraz utylizację akceleratora Artiste o numerze seryjnym 5537, wykonanie projektu ochrony radiologicznej, ustawienie nowego aparatu wraz z jego montażem, uruchomieniem, przeprowadzeniem testów akceptacyjnych oraz przeszkoleniem personelu, objęty jest odrębnym postępowaniem przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na które realizację zawarta została odrębna umowa. Postępowanie o numerze PN-19/20 przeprowadzone zostało przez Zachodniopomorskie Centrum Onkologii. Zamówienie publiczne jest dostępne pod adresem: https://bip.onkologia.szczecin.pl/index.php/zamnia-publiczne-mainmenu-31/2020/634-pn-1920-dostawa-akceleratora-wysokoenergetycznego 4. Wykonawca zadania opisanego w punkcie 3 zostanie zobowiązany do przekazania WYKONAWCY robót budowlanych dokumentacji technicznej niezbędnej do przygotowania pomieszczenia do instalacji akceleratora oraz do konsultacji w zakresie prac adaptacyjnych. 5. Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej w miejscu planowanych prac oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty cenowej. Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 20.10.2020 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny. 6. WYKONAWCA winien, przed złożeniem oferty, dokładnie zapoznać się z załączonymi dokumentami i zakresem prac. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub zauważenia ewentualnych różnic pomiędzy załączonymi dokumentami określającymi zakres prac, WYKONAWCA winien dążyć do wyjaśnienia zakresu zamówienia w formie zapytań do treści SIWZ. Brak stosownego zapytania będzie uznany za przyjęcie do realizacji wszystkich prac wskazanych w rzucie części budynku, zważywszy na charakter wynagrodzenia WYKONAWCY – ryczałt. 7. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Oddziału Klinicznego Radioterapii na terenie Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej nr 22. 8. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 29 ust. 3a ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) roboty budowlane i/lub roboty sanitarne. 9. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy z ZAMAWIAJĄCYM zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przestrzeganiu wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez siebie, przez podwykonawców i dalszych podwykonawców osób wykonujących czynności wymienione w punkcie 8. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W zakresie realizacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę WYKONAWCA zobowiązany jest poddać się kontroli ze strony ZAMAWIAJĄCEGO. (Zakres kontroli ze strony ZAMAWIAJĄCEGO i sankcje dla WYKONAWCY za naruszenie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę reguluje § 6 ust. 4 i 5 projektu umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do specyfikacji). 10. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się do 15 tygodni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem realizacji poszczególnych etapów w terminach wynikających z poniższego harmonogramu. Potwierdzeniem zakończenia całości przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez obie strony protokołu odbioru końcowego. 11. Harmonogram realizacji zadania przedstawia się w sposób następujący: 1) Etap 1: Opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi branżami (z uwzględnieniem uwag ZAMAWIAJĄCEGO), koniecznego dla prac, które wymagają uzyskania pozwolenia na budowę, uzyskanie akceptacji projektu przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz złożenie dokumentacji do Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Szczecinie. Opracowanie projektu Wykonawczego dla robót zakwalifikowanych jako roboty remontowe wraz z uwzględnieniem uwag ZAMAWIAJĄCEGO oraz uzyskanie akceptacji projektu przez ZAMAWIAJĄCEGO Termin realizacji etapu 1: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, w tym 2 tygodnie na opracowanie projektu budowlanego oraz złożenie dokumentacji do Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Szczecinie. 2) Etap 2: a) Realizacja Robót budowlano – instalacyjnych, z wyłączeniem prac polegających na wymianie centrali wentylacyjnej w pomieszczeniu wentylatorowni nr 002 wraz z pracami towarzyszącymi i czyszczeniem instalacji wentylacji. b) Pełnienie nadzoru autorskiego autora projektu. c) Dostarczenie ZAMAWIAJĄCEMU protokołów koniecznych badań, pomiarów, testów, prób i sprawdzeń, z wyłączeniem protokołów z przeprowadzenia prób i pomiarów wydajności układu wentylacji mechanicznej. d) Doręczenie ZAMAWIAJĄCEMU wymaganych certyfikatów materiałowych i dokumentacji materiałowej. e) Doręczenie wszelkich podręczników, instrukcji obsługi itp. oraz dokumentów obejmujących gwarancje udzielone przez producentów w odniesieniu do wszelkich urządzeń zainstalowanych w ramach robót lub w związku z nimi przez WYKONAWCĘ lub jego Podwykonawców. Termin realizacji etapu 1 i 2 (łącznie): do 11 tygodni od dnia podpisania umowy. 3) Etap 3: a) Wymiana i uruchomienie centrali wentylacyjnej w pomieszczeniu wentylatorowni nr 002 wraz z pracami towarzyszącymi, czyszczeniem instalacji wentylacji oraz ustawieniem parametrów pracy centrali wraz z włączeniem do systemu BMS. b) Przedłożenie ZAMAWIAJĄCEMU dokumentacji powykonawczej. c) Uzyskanie niezbędnych opinii i zezwoleń wydawanych na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO (wynikających z przedmiotu zamówienia ). Termin realizacji etapu 1, 2 i 3 (łącznie): do 15 tygodni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wysokość wynosi 18 000,- zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO ING Bank Śląski S.A. 14 1050 1559 1000 0024 1138 7505, 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza wniesienia wadium w innej formie niż ww. 3. Wadium w formie poręczenia i gwarancji winno umożliwiać realizację uprawnień ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie krótszym od terminu związania WYKONAWCY treścią złożonej oferty. 4. Termin wniesienia wadium: do dnia 29.10.2020 roku do godziny 9:00. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium spowoduje wykluczenie WYKONAWCY i odrzucenie jego oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowa na rachunku bankowym. 7. W przypadku złożenia oferty pisemnej – wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy złożyć do kasy Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii pokój 1.21, lub dołączyć do oferty. 8. W przypadku złożenia oferty elektronicznej i wniesienia wadium w innej formie niż w formie pieniężnej WYKONAWCA wraz z ofertą winien je wnieść w postaci dokumentu elektronicznego w formie w jakiej został ustanowiony przez gwaranta tj. oryginał dokumentu elektronicznego podpisany podpisem kwalifikowanym przez wystawiającego. 9. ZAMAWIAJĄCY niezwłocznie dokona zwrotu wniesionego wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wadium wniesionego przez WYKONAWCĘ, którego oferta została wybrana i z zastrzeżeniem pkt 13. WYKONAWCY, którego oferta została wybrana wadium podlega zwrotowi niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Z zastrzeżeniem pkt. 13 ZAMAWIAJĄCY zwraca również niezwłocznie wadium na wniosek WYKONAWCY, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wycofanie oferty przez WYKONAWCĘ po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 12. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z właściwej umowy o prowadzenie rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za dokonanie przelewu na konto WYKONAWCY. 13. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli z przyczyn, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy PZP stało się niemożliwe wybranie oferty WYKONAWCY, jako najkorzystniejszej. 14. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. ZAMAWIAJĄCY zażąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA dołączy do oferty zestawienie kosztów z podaniem cen robocizny, materiałów, sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych. Zestawienie kosztów należy przedłożyć w formie papierowej i elektronicznej. 1. Zestawienie kosztów powinno zostać przygotowane według opracowanego przez WYKONAWCĘ przedmiaru robót (załączonego do zestawienia). 2. Wszystkie pozycje w zestawieniu kosztów muszą zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej WYKONAWCA poda cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia (brutto, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej części zestawienia kosztów określonej branży i odnosić się do wszystkich pozycji. 4. W cenie materiałów należy uwzględnić koszt ich zakupu. 5. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo weryfikacji tych dokumentów. 6. Różnice pomiędzy przyjętymi przez WYKONAWCĘ w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko WYKONAWCY i obciążają go w całości. 7. W razie nie wyszczególnienia przez WYKONAWCĘ w zestawieniu kosztów jakiejkolwiek pozycji, bądź zakresu robót niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez WYKONAWCĘ ujęte w ogólnej cenie wykonania zamówienia. 8. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania wyjaśnienia treści zestawienia kosztów i przedmiarów ofertowych celem stwierdzenia, czy oferta nie zawiera błędów, ceny rażąco niskiej, lub ceny odbiegającej od cen rynkowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach