Przetargi.pl
Pierwsze kompleksowe nasadzenia wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Kędzierzynie – Koźlu na odcinku od al. Jana Pawła II do al. Lisa

Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 829 133 , fax. 774 829 132
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Skarbowa
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 829 133, fax. 774 829 132
    REGON: 16021229300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pierwsze kompleksowe nasadzenia wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Kędzierzynie – Koźlu na odcinku od al. Jana Pawła II do al. Lisa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Pierwsze kompleksowe nasadzenia wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Kędzierzynie – Koźlu na odcinku od al. Jana Pawła II do al. Lisa. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i kwiatów przy ul. Wojska Polskiego w Kędzierzynie – Koźlu w podziale na 4 odcinki. 3. Szczegółowy zakres usługi przewiduje: • przygotowanie rabat do nasadzeń, niwelację terenu, wybranie nadmiaru ziemi, • ułożenie obrzeża ogrodowego zgodnie z projektem; • rozłożenie włókniny przeciw chwastom, • nasadzenia materiałem szkółkarskim zgodnie z projektem wraz z palikowaniem drzew, • zasypanie rabat kamieniem ozdobnym (grys granitowy) i korą ozdobną zgodnie z projektem, • uporządkowanie istniejących rabat, • sianie trawy oraz dosiewki trawników zgodnie z projektem, • prace porządkowe i wywóz odpadów na RIPOK. Materiały, rośliny, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego (umieszczonym na stronie internetowej) oraz pod jego bezpośrednim nadzorem. 4. Zakres zamówienia Zakres zamówienia określają: - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Dokumentacja projektowa zawiera: a) opis; b) projekt nasadzeń podzielony na 4 odcinki; c) wykaz roślin, powierzchni i materiałów do poszczególnych odcinków. 5. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu dla prac prowadzonych w obrębie jezdni; b) Oznakowanie prac wg. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu; c) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania prac. 6. Gwarancja obejmuje: - uzupełnianie wyschniętych, obumarłych roślin, tym samym gatunkiem (w terminie 21 dni od zgłoszenia przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie - Koźlu), - uzupełnienie zniszczonych lub skradzionych roślin do 20 % stanu wyjściowego, Podane w materiałach przetargowych wskazania nazwy, znaku towarowego, marki producentów materiałów, urządzeń, czy ich elementów należy rozumieć określenie wymaganych parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowane materiały, urządzenia zapewnią uzyskanie minimalnych parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych nie gorszych od określonych przez zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze. W takiej sytuacji do oferty należy załączyć dokument, w którym Wykonawca poda nazwę producenta oraz nazwę, typ oferowanego materiału, urządzenia wraz z parametrami technicznymi i jakościowymi, potwierdzającymi ich spełnienie. Jeżeli w materiałach przetargowych znajdują się zalecenia użycia norm krajowych i branżowych dopuszcza się zastosowanie normatywów równoważnych używanych w Unii Europejskiej. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio prace związane z wykonaniem zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w Projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy – DRUK nr 1; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (DRUK nr 8) - jeśli dotyczy; c) inne dokumenty określone w SIWZ (np. pełnomocnictwa) – jeśli dotyczy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – DRUK nr 9). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach