Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22)6956015 , fax. (22)6956019
- Data zamieszczenia: 2020-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22)6956015, fax. (22)6956019
REGON: 01327262000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, zlokalizowanym przy ul. Kruczej 5/11 w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja pomieszczeń budynku przy ul. Kruczej Warszawa, mazowieckie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, zlokalizowanym przy ul. Kruczej 5/11 w Warszawie, w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja pomieszczeń budynku przy ul. Kruczej Warszawa, mazowieckie”. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmować będzie czynności: 1) weryfikację zgodności wykonanych robót budowlanych z przepisami prawa i wymaganiami Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej; 2) kontrolowanie i raportowanie realizacji robót (bieżące informowanie o potencjalnych ryzykach); 3) prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi zgodnie z prawem budowlanym, aktualnymi normami, obowiązującymi przepisami prawa; 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 5) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu; 6) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych; 7) sprawdzanie, kontrolowanie i raportowanie kosztów inwestycji; 8) weryfikację przedstawionego przez wykonawcę umowy na wykonanie robót (wykonawca robót) harmonogramu i ZRPS; 9) kontrolę terminowości wykonanych robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy; 10) sprawdzenie i potwierdzenie wykonania robót, w tym robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; 11) przygotowanie i udział w odbiorze końcowym (przy udziale Zamawiającego), w tym przygotowanie protokołów oraz udział w przekazaniu do użytkowania; 12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 13) nadzór nad robotami dodatkowymi, powtarzającymi się, itd. 14) inne czynności wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn.: Rozbudowa DW nr 683 w m. Sobików i Czaplinek, gm. Góra Kalwaria, pow. piaseczyński, woj. mazowieckie- skrzyżowanie z drogą krajową nr 50.- nr 067/24
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
Dodano: 2024-03-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 737 w m. Siczki, gm. Jedlnia – Letnisko – nr postępowania 062/24
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 51 w Płocku”.
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie konserwatorskim kaplicy rodziny Jaworskich na Cmentarzu Łyczakowskim we Lwowie (Ukraina)
Dodano: 2023-08-04 - „Przywrócenie drożności morfologicznej rzeki Noteci od Pakości do Krostkowa” – nadzór inwestorski
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 876 od km 16+971,97 do km 17+101,14 na terenie miasta Tarczyn – nr postępowania 157/23
Dodano: 2023-07-13