Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 92351251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Część I: „Budowa ulic Osiedla Słonecznego w Brusach” Cześć II: „Budowa ul. Kościelnej w Kosobudach” dofinansowanych z Funduszu Dróg Samorządowych. 2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na: Część I: „Budowa ulic Osiedla Słonecznego w Brusach” 1) Etap I a) Budowa ulicy Akacjowej  budowa nawierzchni pieszych i jezdnych z kostki betonowej,  budowa sieci kanalizacji deszczowej,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami,  urządzenie zieleni, b) Budowa łącznika od ul. Akacjowej do ul. Słonecznej  budowie nawierzchni z kostki betonowej,  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  rekultywacja stawu na działce ewid. nr 849/2,  urządzenie zieleni, w tym wykonanie trawników, 2) Etap II Rozbudowa ul. Kwiatowej oraz budowa ul. Różanej wraz z łącznikami do ul. Słonecznej  budowie nawierzchni pieszych i jezdnych z kostki betonowej,  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  budowa odcinka sieci wodociągowej  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami  rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Kwiatowej,  rekultywacja stawu na działce ewid. nr 835/47,  urządzenie zieleni, 3) Etap III a) Budowa ulicy Jaśminowej  budowie nawierzchni pieszych i rowerowej z kostki betonowej,  budowie jezdni o nawierzchni asfaltowej  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami,  budowie oświetlenia ulicznego, b) Rozbudowa ul. Słonecznej  budowie nawierzchni pieszych z kostki betonowej,  budowie jezdni o nawierzchni asfaltowej  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,  przebudowie linii energetycznej nN,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami  budowie oświetlenia ulicznego, c) Budowa ul. Stokrotki  budowie nawierzchni pieszych i jezdnych z kostki betonowej,  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  przebudowie linii energetycznej nN,  budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami,  budowie oświetlenia ulicznego,  urządzenie zieleni,  urządzenie zieleni, wykonanie trawników, nasadzenie drzew w pasie zieleni 4) Etap IV a) Budowa ulicy Modrakowej  budowie nawierzchni pieszych i jezdnych z kostki betonowej,  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  budowa odcinka kanalizacji sanitarnej,  budowa odcinka sieci wodociągowej,  rozbudowie oświetlenia ulicznego,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami, b) Budowa ulicy Zielonej  budowie nawierzchni pieszych i jezdnych z kostki betonowej,  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  budowie odcinka sici wodociągowej,  przebudowie linii energetycznej nN,  budowie oświetlenia ulicznego,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami,  rekultywacja stawu na działce ewid. nr 1494,  wyniesieniu kamieni granicznych na gruncie zgodnie z projektem podziału zatwierdzonym decyzją ZRID c) Budowa ulicy Łanowej  budowie nawierzchni pieszych i jezdnych z kostki betonowej,  budowie sieci kanalizacji deszczowej,  budowie oświetlenia ulicznego,  przebudowa linii energetycznej nN,  usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami,  rekultywacja stawu na działce ewid. nr 439/5,  wyniesieniu kamieni granicznych na gruncie zgodnie z projektem podziału zatwierdzonym decyzją ZRID  urządzenie zieleni, wykonanie trawników, nasadzenie drzew w pasie zieleni,  zakupie i dostawie elementów małej architektury,  wykonaniu 2 tablic informacyjnych. Część II: „Budowa ul. Kościelnej w Kosobudach” a) budowie ul. Kościelnej (odcinek od skrzyżowania z drogą gminną 206024G do drogi powiatowej nr 2610G), obejmującej wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej typu starobruk o szerokości jezdni 5,0m z opaską/poboczem o szerokości min. 1,0 m z obu stron, ścieku z kostki kamiennej pomiędzy jezdnią a opaską, wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej; b) przebudowie w ul. Czerskiej w km 0+000,0 – 093,6 istniejącego ciągu pieszego-chodnika z kostki betonowej, wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej, przebudowa przystanku oraz wykonanie zatoki autobusowej i zabruku z kostki kamiennej granitowej; c) wykonaniu kanału przelewowego kanalizacji deszczowej z rur PCV Dn-315mm ze zbiornika retencyjnego do rowu melioracyjnego; d) przebudowa istn. zbiornika retencyjnego; e) budowa oświetlenia drogowego, przyłączy kablowych oraz likwidacja kolizji linii napowietrznych 0,4kV i linii kablowych 0,4kV z projektowaną budową nawierzchni drogowej na ulicy Kościelnej, f) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z infrastruktura techniczną, g) urządzenie zieleni, w tym wycinka drzewa, h) wykonanie oznakowania, i) wykonanie tablicy informacyjnej. 3. Zamówienie obejmuje: a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad, 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia; 9) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu; 10) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym; 11) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 12) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 13) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 14) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 15) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 16) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 17) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 18) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 19) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 20) udziału w przekazaniu placu budowy; 21) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 23) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 24) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 25) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.). 7. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 8. Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach