Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru archeologicznego w ramach Kontraktu 1.3. „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej na terenie wiejskim aglomeracji Ścinawa”

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7400225, 76 7400245 , fax. 76 7400201
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7400225, 76 7400245, fax. 76 7400201
    REGON: 39064756400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=3362&idmp=4&r=r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru archeologicznego w ramach Kontraktu 1.3. „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej na terenie wiejskim aglomeracji Ścinawa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego w ramach Kontraktu 1.3. „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej na terenie wiejskim aglomeracji Ścinawa”. 2. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:  Wykonać dokumentację i sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego zgodnie z wymogami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,  Wykonać dokumentację w dwóch egzemplarzach, z czego jeden egzemplarz otrzyma Zamawiający, jeden egzemplarz otrzyma Wojewódzki Konserwator Zabytków,  Archeolog powinien również w imieniu Inwestora wystąpić z wnioskiem o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych w oparciu o rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 20181r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich, przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robot budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. 2018 poz. 1609).  Archeolog powinien opracować program prowadzenia badań archeologicznych,  Archeolog powinien uzyskać dokument potwierdzający gotowość muzeum lub innej jednostki organizacyjnej do przyjęcia zabytków,  Obowiązkiem Archeologa będzie przeprowadzenie badań archeologicznych w czasie trwania prac budowlanych,  Archeolog powinien sporządzić opis uporządkowania terenu po zakończeniu badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351914-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wnoszenie wadium 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005. 5) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginalny dokument gwarancyjny powinien być złożony luźno, w jednej kopercie z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy trwale spiąć z ofertą. 6) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 7) Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie, jeżeli zostało przelane na konto Zamawiającego do terminu składania ofert (należy dołączyć potwierdzenie przelewu do oferty lub złożyć w Sekretariacie UMiG Ścinawa). 8) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), c) kwotę gwarancji(poręczenia), d) termin ważności gwarancji(poręczenia), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zapłaci kwotę gwarancji jeżeli: i. Wykonawca, którego ofertę wybrano: − odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, − nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, − zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, ii. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zasady zwrotu wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach