Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu termomodernizacji budynków ochrony zdrowia i oświaty powiatu gołdapskiego, realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, działania 4.3 - „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałania 4.3.1- „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Starostwo Powiatowe w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19500 Gołdap, ul. Krótka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 154 444 , fax. 876 154 445
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gołdapi
    ul. Krótka 1
    19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 154 444, fax. 876 154 445
    REGON: 51143397600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu termomodernizacji budynków ochrony zdrowia i oświaty powiatu gołdapskiego, realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, działania 4.3 - „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałania 4.3.1- „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania czynności zastępstwa inwestycyjnego w tym wielobranżowego nadzoru inwestycyjnego nad realizacją inwestycji termomodernizacji 5 obiektów zdrowia i oświaty Powiatu Gołdapskiego, w podziale na części: a) Część I – termomodernizacja budynków Goldmedica Sp. z o.o. w Gołdapi obejmowała będzie pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad robotami budowlanymi związanymi z termomodernizacją 3 budynków Goldmedica Sp. z o.o. w Gołdapi, polegającymi m.in. na: – wymianie okien i drzwi zewnętrznych, dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie instalacji c.w.u. i c.o., wentylacji i oświetlenia budynku głównego szpitala; – wymianie okien i drzwi zewnętrznych, dociepleniu ścian zewnętrznych, stropu i dachu, wymiana instalacji c.w.u, c.o. oraz oświetlenia budynku w którym mieści się administracja, poradnie i laboratorium; – wymianie okien i drzwi zewnętrznych, dociepleniu ścian zewnętrznych, stropu i dachu, wymiana instalacji c.w.u, c.o. oraz oświetlenia budynku pogotowia (apteka); b) Część II – termomodernizacja budynków Zespołu Placówek Edukacyjno– Wychowawczych w Gołdapi obejmowała będzie pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad termomodernizacją 2 budynków Zespołu Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Gołdapi, polegającymi m.in. na: – wymianie okien i drzwi zewnętrznych, dociepleniu ścian zewnętrznych i stropu, ociepleniu dachu, wymiana instalacji c.w.u, c.o. oraz oświetlenia budynku dydaktyczno – wychowawczego; – wymianie okien i drzwi zewnętrznych, dociepleniu ścian zewnętrznych i stropu, ociepleniu dachu, wymiana instalacji c.w.u, c.o. oraz oświetlenia budynku sali gimnastycznej; Do obowiązków inwestora zastępczego należeć będzie pełen zakres czynności wynikający z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017, poz. 1332 ze zm.) określających obowiązki inspektora nadzoru, a ponadto, także: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno– budowlanymi, normami a także z zasadami wiedzy technicznej; b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) Koordynowanie robót budowlanych poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych e) Składanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów z działalności objętej przedmiotem zamówienia, a dotyczącej pełnienia funkcji inwestora zastępczego w tym sprawowanych nadzorów nad postępem realizacji procesu inwestycyjnego wraz z dokumentacją zdjęciową. Sprawozdania– raporty, powinny być składane, każdorazowo w terminie 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, a także powinny zawierać co najmniej: - opis postępu prac, - nakłady finansowe poniesione na roboty budowlane, - opis ewentualnych problemów i zagrożeń, w szczególności dotyczących terminu zakończenia robót oraz podjętych działań w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót - wykaz zmian w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej; f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcami robót; i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad; k) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); l) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót; m) Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania– zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego; n) Ocenianie i zatwierdzanie postępu prac oraz wystawianie przejściowego świadectwa płatności wraz z wyodrębnieniem, klasyfikacją kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych Projektu, Szczegółowy zakres obowiązków inwestora zastępczego jest tożsamy dla obu części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o którym mowa w Rozdziale III, pkt. III.3, ppkt. 1 niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym postanowieniami niniejszej SIWZ,. Zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach