Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu -Rewitalizacja podobszaru 19 – Bytom zabytkowe osiedle Kolonia Zgorzelec - poprzez zaprojektowanie i wykonanie remontu budynków położonych przy ul. Kolonia Zgorzelec 10, 11, 12, 13, 14

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 413 00 33
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
    Zielna 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 413 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bm.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu -Rewitalizacja podobszaru 19 – Bytom zabytkowe osiedle Kolonia Zgorzelec - poprzez zaprojektowanie i wykonanie remontu budynków położonych przy ul. Kolonia Zgorzelec 10, 11, 12, 13, 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rewitalizacja podobszaru 19 – Bytom zabytkowe osiedle Kolonia Zgorzelec - poprzez zaprojektowanie i wykonanie remontu budynków położonych przy ul. Kolonia Zgorzelec 10, 11, 12, 13, 14”. I. Ogólna informacja dotycząca pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego 1. Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje usługi: • inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) – koordynator • inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) • inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji 2. Stosowanie obowiązujących przepisów prawa, związanych z wykonaniem robót budowlanych dla zamówienia publicznego oraz śledzenia ewentualnych zmian w przepisach oraz nowo wprowadzanych i stosowanie ich na bieżąco. II. Ogólne informacje dotyczące inwestycji i zakresu obowiązków, jakie ciążą na wykonawcy robót budowlanych 1. Charakterystyka ogólna inwestycji 1.1. Zakres inwestycji obejmuje następujące elementy: Zakresy robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w budynkach obejmują w szczególności: a) sporządzenie projektu budowlanego, sporządzenie programu konserwatorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich (Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), opracowanie niezbędnych ekspertyz i uzyskanie stosownych odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, uzyskanie pozwolenia na prace budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozostałych niezbędnych i wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, dokumentów, sporządzenie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; b) uzyskanie nowych warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, gazowej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej; c) sprawowanie przez projektanta nadzoru autorskiego nad realizacją projektu; d) na podstawie powyższych opracowań wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą techniczną, oraz wyposażeniem obiektów w niezbędne urządzenia, e) wykonanie uzupełniających pomiarów i sprawdzenia stanu technicznego w zakresie koniecznym do przeprowadzenia realizacji inwestycji, w tym w szczególności po wykonaniu prac rozbiórkowych i demontażowych; f) uzyskanie odbiorów wykonanej inwestycji przez Straż Pożarną, Sanepid, Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i inne konieczne służby (o ile wymagane); g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i pozostałych dokumentów pozwalających na uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynków wraz z uzyskaniem tych decyzji. 1.2. Charakterystyka nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia Rewitalizacja podobszaru 19 – Bytom zabytkowe osiedle Kolonia Zgorzelec - poprzez zaprojektowanie i wykonanie remontu budynków położonych przy ul. Kolonia Zgorzelec 10, 11, 12, 13, 14, obejmuje: 1) Sporządzenie projektów budowlanych, sporządzenie programów konserwatorskich wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich (Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), opracowanie niezbędnych ekspertyz i uzyskanie stosownych odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, uzyskanie pozwolenia na prace budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozostałych niezbędnych i wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, dokumentów, sporządzenie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2) Na podstawie projektów budowlanych zatwierdzonych ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu - przebudowy budynków w celu przywrócenia ich wartości użytkowych i estetycznych oraz zmiany standardu poprzez podłączenie budynków do sieci gazowej oraz przebudowy budynków w celu wykonania w nich lokali mieszkalnych, wykonanie w lokalach indywidualnych systemów grzewczych zasilanych z kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania, dwufunkcyjnych c.o. i c.w.u. opalanych paliwem gazowym. 3) Budynki przy ul. Kolonia Zgorzelec 10, 11, 12, 13, 14 w Bytomiu położone są na działce gruntu o numerze ewidencyjnym: 1387/85 o powierzchni 4.940 m2. Budynki są obiektami wolnostojącymi zlokalizowanym w obrębie osiedla robotniczego „Kolonia Zgorzelec” w Bytomiu: a. Budynek przy ul. Kolonia Zgorzelec 10 - celem zamówienia jest utworzenie w budynku 2 mieszkań dwupoziomowych. Gabaryty zewnętrzne budynku (długość, szerokość, wysokość) nie ulegają zmianie. − Budynek przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 13,5°. − Powierzchnia zabudowy budynku 149 m2, − Powierzchnia netto budynku objętego opracowaniem 300,93 m2, − Powierzchnia użytkowa po przeprojektowaniu 278,15 m2, b. Budynek przy ul. Kolonia Zgorzelec 11 - celem zamówienia jest utworzenie w budynku 2 mieszkań dwupoziomowych. Gabaryty zewnętrzne budynku (długość, szerokość, wysokość) nie ulegają zmianie. − Budynek przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 13,5°. − Powierzchnia zabudowy budynku 153 m2, − Powierzchnia netto budynku objętego opracowaniem 310,69 m2, − Powierzchnia użytkowa po przeprojektowaniu 262,16,15 m2, c. Budynek przy ul. Kolonia Zgorzelec 12 - celem zamówienia jest utworzenie w budynku 4 mieszkań w tym dwóch dwupoziomowych. Gabaryty zewnętrzne budynku (długość, szerokość, wysokość) nie ulegają zmianie. − Budynek przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 13,5°. − Powierzchnia zabudowy budynku 143 m2, − Powierzchnia netto budynku objętego opracowaniem 370,07 m2, − Powierzchnia użytkowa po przeprojektowaniu 338,34 m2, d. Budynek przy ul. Kolonia Zgorzelec 13 - celem zamówienia jest utworzenie w budynku 4 mieszkań w tym dwóch dwupoziomowych. Gabaryty zewnętrzne budynku (długość, szerokość, wysokość) nie ulegają zmianie. − Budynek przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 13,5°. − Powierzchnia zabudowy budynku 143 m2, − Powierzchnia netto budynku objętego opracowaniem 370,07 m2, − Powierzchnia użytkowa po przeprojektowaniu 338,34 m2, e. Budynek przy ul. Kolonia Zgorzelec 14 - celem zamówienia jest utworzenie w budynku 2 mieszkań dwupoziomowych. Gabaryty zewnętrzne budynku (długość, szerokość, wysokość) nie ulegają zmianie. − Budynek przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 13,5°. − Powierzchnia zabudowy budynku 150 m2, − Powierzchnia netto budynku objętego opracowaniem 300,93 m2, − Powierzchnia użytkowa po przeprojektowaniu 278,15 m2 3. Okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotu zamówienia. 4. Informacje dotyczące rozliczenia zadania inwestycyjnego: Rozliczenie robót budowlanych - ryczałtowe III. Informacje dotyczące zakresu obowiązków inspektora nadzoru: 1. Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje: - pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, - oraz pełnienie usług powiązanych z realizacją zadania inwestycyjnego o których mowa w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do umowy – „WYKAZ OBOWIĄZKÓW I ZAKRES CZYNNOŚCI”, 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, 2) uczestnictwo w rozpoczęciu inwestycji (udokumentowanego wpisem do dziennika budowy), 3) nadzór nad realizacją inwestycji, w tym nadzór pod względem terminowości realizacji zadania, 4) uczestnictwo w zakończeniu inwestycji - odbiorze robót (podpisanie odbioru końcowego robót), 5) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 6) uczestnictwo w komisjach w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje 1 spotkanie w tygodniu zgodnie z harmonogramem realizacji usług – prowadzone i dokumentowane przez Wykonawcę. Harmonogram wykonania usługi będzie miesięczny i ustalany z Zamawiającym do 25-go dnia każdego miesiąca. Zmiana harmonogramu miesięcznego nie stanowi zmiany umowy. IV. Pozostałe warunki: 1. Wynagrodzenie za pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego – ryczałtowe - w znaczeniu, o którym mowa w art. 632 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy będzie płatne na podstawie wystawionych przez Wykonawcę częściowych faktur. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a Ustawy): Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę. 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 29 ust. 5 i 6 Ustawy): Prace budowlane nad którymi będzie prowadzony nadzór inwestorski będą wykonane zgodnie standardami dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4. Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez osobę wykazaną w „wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 opisując przelew: „wadium – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rewitalizacja podobszaru 19 – Bytom zabytkowe osiedle Kolonia Zgorzelec - poprzez zaprojektowanie i wykonanie remontu budynków położonych przy ul. Kolonia Zgorzelec 10, 11, 12, 13, 14”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu – Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b (pokój nr 29 – Sekretariat). 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299): a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp; b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia; c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; d) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany; e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10 poniżej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem pkt 14 poniżej. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt VIII.9. SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ – pkt. 1 Załącznika nr 2 i Załącznika Nr 3 do SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: c) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ – pkt. 2 Załącznika Nr 2 i Załącznika Nr 3 do SIWZ; d) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; e) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach