Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2021 roku

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2021-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na Pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2021 roku. 2. Szczegółowy zakres usługi oraz opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami bieżącego utrzymania oraz remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2021 roku”, w tym: a) dostawa i wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej z betonu asfaltowego, b) dostawa i wbudowanie sześciokątnych płyt betonowych- trylinka, c) dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB, d) dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych, e) dostawa i wbudowanie materiału - kostka betonowa typu „Polbruk”, f) równanie dróg gruntowych, g) ścinanie poboczy dróg, h) dostawa i wbudowanie płyt drogowych pełnych. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gmina-tczew.pl w zakładce zmówienia publiczne link - http://bip.gmina-tczew.pl/a,18780,wykonanie-remontow-czastkowych-drog-i-chodnikow-stanowiacych-wlasnosc-gminy-tczew-w-2021-roku.html w ogłoszeniu o przetargu na roboty budowlane. W celu prawidłowej wyceny usługi Nadzoru Inwestorskiego niezbędne jest zapoznanie się z SIWZ. 2) Wartość planowanych wydatków na wyżej wymienione roboty, zapisana w budżecie Gminy wynosi 319.288,60 zł netto. 3) Powyższa kwota jest wartością, która może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 4) W przypadku nie wykorzystania powyższej kwoty w całości, Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100%. 5) Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: a) reprezentowanie Zamawiającego - sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z umowami dot. wykonania remontów cząstkowych, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie poprzez ewentualną decyzję o wstrzymaniu robót lub usunięciu wad w określonym terminie, c) wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części, które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie na wykonanie prac remontowych, d) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzonych robót, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów realizowanych prac, e) realizacja postanowień zawartych w art. 25 i 26 prawa budowlanego w odniesieniu do realizowanych robót i zapisów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, g) sporządzanie i kontrolowanie prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń prac w szczególności sporządzenie protokołów odbioru (według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego), h) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót, zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania, i) przybycie niezwłocznie (nie później niż dnia następnego) na teren budowy na każde wezwanie, w tym również telefoniczne, Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem, j) udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy (jeśli będzie miało miejsce), udział w naradach roboczych na etapie realizacji prac remontowych, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji (w tym udział w przeglądach gwarancyjnych), k) przygotowanie i potwierdzenie gotowości robót do odbiorów oraz udział w czynnościach tych odbiorów, l) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach zadania, m) kontrola przestrzegania przez Wykonawcę zadania zasad BHP, n) kontrola zgodności oznakowania z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, o) składanie Zamawiającemu raportów o stanie zaawansowania prac oraz występujących trudności i zagrożeń w realizacji umowy na wykonanie zadań prac remontowych – na wezwanie Zamawiającego, w terminie i formie wskazanym przez Zamawiającego, p) rozliczenie umowy na wykonanie prac remontowych w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę zadania w terminie 5 dni roboczych od sporządzenia protokołu inwentaryzacji robót dla realizowanego zadania, q) wnioskowanie do Zamawiającego o naliczenie kar dla Wykonawcy za nieprzestrzeganie zapisów umowy na roboty i innych dokumentów poprzedzających zawarcie umowy (SIWZ, ogłoszenie o zamówieniu itp.), 6) Inspektor Nadzoru ma prawo: a) wydawać Wykonawcy robót polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, b) żądać od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, c) Inspektor nadzoru upoważniony jest do podpisywania protokołów odbioru, d) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych wnioskowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 7) Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania prac remontowych dla odcinków nie zatwierdzonych przez Zamawiającego, 8) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych, 9) Inspektor nadzoru zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach, 10) Inspektor nadzoru będzie dokonywał kontroli prac w terenie w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór w trakcie realizacji nadzorowanych robót, (w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru) oraz na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego, 11) Czas reakcji Inspektora nadzoru w celu ustalenia zakresu prac koniecznych do zlecenia robót naprawczych wynosi maksymalnie 3 dni robocze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach