Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – PSZOK w Pelplinie

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – PSZOK w Pelplinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad opracowaniem dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), a w kolejnym etapie nad robotami budowlanymi wraz z wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pelplinie. Obecnie dokonano wyboru wykonawcy dokumentacji projektowej i trwają prace nad jej opracowaniem. Wykonawca robót budowlanych wybrany zostanie po zakończeniu prac dotyczących dokumentacji projektowej i przeprowadzeniu postepowania przetargowego na roboty budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.2.1. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzór nad realizacją zadania polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), a w kolejnym etapie nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji polegającej na budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pelplinie wraz z wyposażeniem, w celu zaakceptowania ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, a następnie skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych wykonania robót zgodnie z uzgodnioną dokumentacją projektową w zakresie jakości stosowanych materiałów i robót. 2.2.2. Prace których dotyczyć będzie nadzór polegać będą na: 2.2.2.1. Zatwierdzeniu kompletnej dokumentacji dotyczącej budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pelplinie wraz z wyposażeniem składającego się z: a) budynku biurowo – socjalnego – magazynowego PSZOK: - o powierzchni zabudowy ok. 110 m2, jednokondygnacyjny w technologii lekkiej konstrukcji szkieletowej, energooszczędnej o współczynniku przenikania przynajmniej U=0,20, z materiałów przyjaznych środowisku; - o wysokość do 7 m; - z dachem płaskim lub jednospadowym o nachyleniu 5° - 25°, optymalnym dla instalacji fotowoltaicznej wraz z wyposażeniem; - z instalacjami oraz stosowną infrastrukturą techniczną; - z pomieszczeniami przeznaczonymi m.in. na: biuro do obsługi PSZOK, salę edukacyjną do prowadzenia działań edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych (w min. 2 grupach), segment napraw i ponownego wykorzystania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz akumulatorów z gospodarstw domowychczęść socjalną - zabudowa dachu panelami fotowoltaicznymi do produkcji energii dla PSZOK min. 10kW. b) wiaty magazynowo – garażowej o pow. ok. 60m2 do gromadzenia odpadów: - jednonawową z połacią dachową jednostronną, zamknięta przegrodami bocznymi i tylną, częściowo otwarta od frontu; - konstrukcja wiaty ze stalowych profili zamkniętych, zabezpieczona lakierem podkładowym i pomalowana farbą antykorozyjną i ognioochronną; c) kontenerów i pojemników do gromadzenia różnego rodzaju odpadów w podziale na poszczególne frakcje - wskazane w PFU oraz wymagane aktualnymi przepisami; d) sieci technologicznychi sanitarnych, niezbędne dla funkcjonowania projektowanychobiektów, np.: (sieci wodociągowo-kanalizacyjne (wodociągowa, sanitarna, p.poż), sieć elektroenergetyczna i inne; wraz z przyłączami; e) instalacji wewnętrznych niezbędnych dla funkcjonowania tego typu obiektów oraz całodobowy monitoring obiektu (kamera dzień-noc) współpracujący z aplikacją mobilną do obsługi obiektu; f) zagospodarowania terenu: - place, drogi, miejsca postojowe, chodniki (z uwzględnieniem ścieżki edukacyjnej wzdłuż kontenerów PSZOK) - zapewniające dojazd, dojście i możliwość manewrowania naterenie obiektu; - rampę i wagę najazdowa dla pojazdów; - oświetlenie zewnętrzne składające się z 4 lamp hybrydowych OZE; - ogrodzenia, bramy wjazdowe, furtki, szlabany; - Eko – edukacyjny plac zabaw wraz z wyposażeniem; - mała architektura; - pozostałe prace (m.in. urządzenie zieleni, w tym zieleń izolacyjna). Szczegóły zakres projektu oraz późniejszych robót budowlanych określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym oraz studium wykonalności. Link do ogłoszenia o zamówieniu na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pelplinie: http://bip.pelplin.pl/a,27701,szp27142020-przetarg-nieograniczony-opracowanie-dokumentacji-projektowej-dotyczacej-budowy-punktu-se.html Rozpoczęto już prace dotyczące opracowania dokumentacji projektowej. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 15.07.2020 r. Planowany termin zakończenia dokumentacji projektowej to marzec 2021 r. 2.2.2.2. Realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pelplinie wraz z wyposażeniem. Wykonawca robót budowlanych wyłoniony zostanie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Planowany termin zakończenia robót budowlanych to początek 2022 r. 2.2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski w branżach: a) konstrukcyjno – budowlanej; b) drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz w zakresie i w sposobie określonym w umowie. 2.2.4. Obowiązki inspektora nadzoru obejmują w szczególności: a) na etapie projektowania: ­ uczestnictwo w udzielaniu odpowiedzi a zadawane przez Wykonawcę pytania, ­ zatwierdzenie kompletnej dokumentacji projektowej. b) na etapie realizacji: ­ pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, które wynikają z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisów szczególnych, ­ reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie, ­ kontrolowanie budowy przez inspektorów nadzoru minimum raz w tygodniu,a jeśli zajdzie taka konieczność, to częściej na wezwanie Zamawiającego, ­ nadzorowanie prac konstrukcyjnych, drogowych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa, ­ rozstrzyganie – w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, ­ kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, ­ kontrola robót budowlanych, w tym zatwierdzanie wszelkichmateriałów przewidzianych przez Wykonawcę robót do budowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania, ­ przeprowadzanie narad roboczych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz innych stron, których obecność nadzór uzna za konieczną na danym etapie realizacji inwestycji (np. projektantów, itp.), ­ w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z Wykonawcą robót – sporządzenie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ­ weryfikacja kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji Zamawiającego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, ­ w przypadku rozwiązania / odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót lub odstąpienia przez Wykonawcę robót od realizacji zadania – przedstawienie Zmawiającemu protokołu prac prawidłowo wykonanych i zakończonych do dnia odstąpienia wraz z ich rozliczeniem dokonanym w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy robót, ­ dokonywanie bez zwłoki odbioru robót znikających, ulegających zakryciu i zakończonych oraz sporządzanie wraz z dostarczeniem Zamawiającemu tych protokołów, ­ zapewnienie ciągłości komunikacji pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcami i inspektorami nadzoru, ­ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót. c) po zakończeniu rzeczowym projektu, nadzór w okresie gwarancji: okres gwarancji dla robót budowlanych od zakończenia i zatwierdzenia protokołu końcowego robót oraz w okresie trwałości projektu, zgodnie z wytycznymi RPO. 2.2.5. Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym, studium wykonalności oraz w projekcie umowy. Link do ogłoszenia o zamówieniu na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pelplinie: http://bip.pelplin.pl/a,27701,szp27142020-przetarg-nieograniczony-opracowanie-dokumentacji-projektowej-dotyczacej-budowy-punktu-se.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach