Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 45-083 Opole, ul. Barlickiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 543 266 , fax. 77 453 91 61
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Barlickiego 13
45-083 Opole, woj. opolskie
tel. 774 543 266, fax. 77 453 91 61
REGON: 00082887400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży architektury i konstrukcji w ramach zadania pn.: „Budowa obiektu hali sportowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenów przyległych na cele sportowe oraz rozbiórka istniejącego budynku hali „ CIEPLAK”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi ma na celu sprawowanie kontroli nad inwestycją w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłych użytkowników. Ogólny zakres prac: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełnienie swej funkcji zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), w tym zgodnie z art. 25 oraz 26 ww. ustawy oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami wykonawczymi do tej ustawy,Inspektor Nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego,Inspektor Nadzoru będzie występował z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz w oparciu o niniejszą umowę. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia podpisania umowy przez okres realizacji inwestycji (przekazania do użytkowania), uczestnictwa w odbiorach, rozliczenia finansowego inwestycji, uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w przypadku konieczności jego uzyskania) oraz czynności, o których mowa w treści niniejszej umowy, jak również w okresie gwarancji dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu, a także w okresie rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://mosir.opole.pl/przetarg/ informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. – Przykładowy załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie podpisuje pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy lub wszyscy Wykonawcy odrębnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” – z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-08 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat
Dodano: 2023-12-13 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat
Dodano: 2023-11-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 457 na odcinku Chróścice – Stare Siołkowice" branża telekomunikacyjna
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”
Dodano: 2023-02-14 - Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
Dodano: 2022-12-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Zdzieszowice” z podziałem na zadania
Dodano: 2022-12-09 - Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
Dodano: 2022-10-04 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Reńska Wieś zrzeszonej w Związku Międzygminnym CZYSTY REGION
Dodano: 2022-08-02