Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
ul. Kościuszki 70
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
REGON: 23082136800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacyjnym – lato 2019 w miejscowości nadmorskiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Zgorzelec w okresie wakacyjnym – lato 2019 w miejscowości nadmorskiej – 2 turnusy (12 - 14 dniowe) po 45 osób - terminy następujące po sobie. Uwaga - zakończenie 2 turnusu musi nastąpić do dnia 20 sierpnia 2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55240000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty w wysokości 3.240,00 zł (trzy tysiące dwieście czterdzieści zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu – jedynie w formie przelewu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego warunku. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem XIX pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ); d) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). f) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wyjazdu „Zielonej Szkoły” dla dzieci ze szkół podstawowych w Gminie Grębocice
Dodano: 2024-02-13 - Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego w formie tzw. „zielonej szkoły” dla uczniów klas I-III oraz klas IV-VIII szkół podstawowych – II postępowanie
Dodano: 2023-10-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego w formie tzw. „zielonej szkoły” dla uczniów klas I-III oraz klas IV-VIII szkół podstawowych.
Dodano: 2023-09-18 - Usługa polegająca na zorganizowaniu nad morzem lub na terenie Dolnego Śląska kolonii letnich w okresie wakacji 2023 roku dla dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, w podziale na 4 zadania.
Dodano: 2023-06-05 - Zielona szkoła
Dodano: 2022-09-19 - ORGANIZACJA KOLONII LETNICH DLA DZIECI Z GMINY BOLESŁAWIEC W 2020 ROKU
Dodano: 2020-01-07 - „Zielona szkoła- 15-dniowy (14 osobodni) śródroczny turnus dla uczniów klas III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gminy Polkowice”.
Dodano: 2019-11-05 - ZORGANIZOWANIE ZIELONEJ SZKOŁY NAD MORZEM W POLSCE DLA OKOŁO 600 UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY RUDNA
Dodano: 2019-05-24 - ORGANIZACJA KOLONII LETNICH DLA DZIECI Z GMINY BOLESŁAWIEC W 2019 ROKU
Dodano: 2019-01-02 - „Zielone szkoły”- zorganizowanie 21-dniowego (20 osobodni) śródrocznego turnusu dla uczniów klas III szkół podstawowych z terenu gminy Polkowice
Dodano: 2018-10-12