Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-754 Poznań, Szyperska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Szyperska 14
61-754 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
REGON: 63976996400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuppoznan.praca.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej PO WER 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia kampanii outdoorowej PO WER 2014-2020. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia: Część 1: 30-sekundowy spot reklamowy emitowany przez 2 miesiące na 10 ekranach LCD w autobusach komunikacji miejskiej w Pile, Część 2: 30-sekundowy spot reklamowy emitowany przez 2 miesiące na 10 ekranach LCD w autobusach komunikacji miejskiej w Koninie, Część 3: ekspozycja przez 2 miesiące plakatów reklamowych zamieszczonych w 75 ramkach A3 wewnątrz autobusów komunikacji miejskiej w Koninie, Część 4: ekspozycja przez 1 miesiąc plakatów reklamowych w 5 gablotach reklamowych na przystankach komunikacji miejskiej w Koninie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia odrębnie dla każdej z części o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przygotowanie koncepcji oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej z okazji 102. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego” w ramach zadania: „Coroczna organizacja i promocja obchodów rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego”
Dodano: 2020-10-19 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji 50-sekundowego (+/- 3 sekundy) spotu telewizyjnego WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-10-09 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej
Dodano: 2020-10-08 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji spotów telewizyjnych WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-07-03 - Reklama w Internecie
Dodano: 2020-06-30 - „Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) – w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej”
Dodano: 2020-06-17 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”
Dodano: 2019-09-25 - Reklama na portalu społecznościowym Facebook
Dodano: 2019-07-04 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1
Dodano: 2019-06-17 - Reklama w Internecie
Dodano: 2019-05-09