Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
Piramowicza 32
47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
REGON: 531412912 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w ramach programu "DUGNAD" w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w ramach programu "DUGNAD" w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego Wspólny słownik zamówień (CPV):79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez1. Zakres zamówienia obejmuje:Organizację I pikniku sąsiedzkiego i międzypokoleniowego w dniu 18.09.2022 r., w godz.:14:00-22:00, w plenerze na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zapewnienie konferansjera – osoby prowadzącej wydarzenie, zapowiadającej poszczególne punkty programu, nadającej kształt wydarzeniu. Do zadań konferansjera będzie należeć również przeprowadzenie konkursu z nagrodami dla publiczności. Nagrody zapewni Zamawiający. b) Zorganizowanie podczas pikniku spotkania autorskiego z pisarzem, który zaprezentuje obraz literatury norweskiej (1 spotkanie, czas trwania 1 h).c) Zorganizowanie podczas pikniku spotkania autorskiego z podróżnikiem, który zaprezentuje walory kulturowe, turystyczne i krajobrazowe Norwegii lub wybranego regionu tego kraju, a także przybliży ideę Dugnad (1 spotkanie, czas trwania 1:15 h).d) Zapewnienie podczas pikniku trzech animatorów gier i zabaw dla dzieci wraz ze trzema stoiskami i niezbędnym wyposażeniem i akcesoriami służącymi do przeprowadzenia następujących animacji (malowanie twarzy, bańki XXL, gry XXL). Każdy animator przeprowadzi konkurs z nagrodami, które zapewni Zamawiający. Czas trwania każdej animacji: 4 h. e) Zapewnienie podczas pikniku tłumacza języka norweskiego – usługa tłumaczenia ustnego.f) Zapewnienie podczas pikniku tłumacza języka migowego. g) Zorganizowanie podczas pikniku degustacji potraw kuchni skandynawskiej (mono porcje, każda osobno w naczyniach jednorazowych, drewniany widelczyk lub wykałaczka). Łącznie 5 rodzajów, każdy rodzaj po 400 szt. łącznie 2 000 porcji. W skład usługi wchodzi również przygotowanie bufetu wraz z dekoracją, 2 osoby do obsługi bufetu oraz będą dbały o bieżącą czystość bufetu. Specyfikacja potraw: Kanelbulle (małe bułeczki cynamonowe z kardamonem); Gofryty z gjetst (z kozim serem i karmelem); kanapki z ciemnego pieczywa z wędzonym łososiem, jakiem, rzodkiewką i szczypiorkiem; Köttbullar (klopsiki wieprzowo-wołowe z sosem śmietanowym); Rosolli (sałatka buraczana z solonym śledziem).h) Zapewnienie dwóch przenośnych WC z umywalkami.i) Zapewnienie pojemników na odpady zmieszane (1 szt. x 1100l, 8 szt. x 240l) wraz z ich wywozem. j) Usługa sprzątania terenu po imprezie (ok. 1 850 m²). k) Wykonawca najpóźniej z dniem zawarcia umowy musi posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 50 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz. 1320).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:dwie usługi obejmujące swoim zakresem organizację imprezy plenerowej o charakterze promocyjnym, edukacyjnym, kulinarnym, artystyczno-rozrywkowym lub rekreacyjno-sportowym na wartość min. 20 000,00 zł brutto (każda usługa) wraz z potwierdzeniem należytego wykonania.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wydarzenia pn. Festiwal Kariery w ramach projektu pn. „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”
Dodano: 2024-03-12 - Organizacja V Opolskiego Forum Zawodowego
Dodano: 2023-12-11 - Organizacja i przeprowadzenie wydarzenia plenerowego pn. „Festiwal Opolskich Pozarządowców”
Dodano: 2023-08-24 - Usługa kompleksowej organizacji oraz obsługi otwartego przedsięwzięcia pn. „Opolski Dzień Rodziny” na terenie Paczkowa, Branic oraz Kluczborka w ramach realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej
Dodano: 2019-04-09 - Kompleksowa organizacja V Ogólnopolskiego Zjazdu Dużych Rodzin 3+ w dniach 16 – 18 czerwca 2017 roku w Nysie.
Dodano: 2017-05-25 - Kompleksowa organizacja V Ogólnopolskiego Zjazdu Dużych Rodzin 3+ w dniach 16 – 18 czerwca 2017 roku w Nysie
Dodano: 2017-04-19