Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23, , fax. -
REGON: 22287361000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cui.wroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oprogramowanie do obsługi incydentów – dostawa rocznej subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do obsługi incydentów (rocznej subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym), które zabezpiecza organizację świadczenia przez CUI usług informatycznych swoim Klientom. 2. Zamawiający ma wdrożone i dostosowane do własnych potrzeb oprogramowanie ServiceDesk Plus MSP - zwane dalej „Oprogramowaniem”, którego producentem i właścicielem majątkowych praw autorskich jest ZOHO Corporation, 4141 Hacienda Drive, Pleasanton, CA 94588, USA, zwana dalej „Producentem”. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) udzieli (przedłuży) Zamawiającemu licencji: a) na oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition – Multi Language (wersja wielojęzyczna) – dwie instancje, b) na oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition – Multi Language (wersja wielojęzyczna), od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanej licencji tj. od dnia 15 grudnia 2019 r. na okres jednego roku 2) zapewni lub będzie świadczył w okresie obowiązywania licencji wsparcie techniczne na rzecz Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia prawo opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup licencji dla maksymalnie 40 nowych serwisantów oprogramowania ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition - Multi Language (wersja wielojęzyczna, maksymalnie 40 serwisantów). Zamawiający zastrzega, iż zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane partiami i nie gwarantuje zamówienia minimalnej ilości licencji w ramach prawa opcji. 5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego a Wykonawcy nie przysługuje roszczenia o jego udzielenie. Licencje udzielone w prawie opcji mają odpowiadać swoim zakresem tym posiadanym przez Zamawiającego i trwać będą do zakończenia subskrypcji podstawowej 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48780000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oprogramowanie do obsługi incydentów - roczna subskrypcja i wsparcie
Dodano: 2020-09-25 - Oprogramowanie do obsługi incydentów- dostawa rocznej subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2018-11-08 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2017-11-22 - Dostawa rocznej subskrypcji oprogramowania do obsługi incydentów wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2017-11-13