Przetargi.pl
Opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Czudec

Gmina Czudec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-120 Czudec, ul. Starowiejska 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2771090 , fax. 017 2771090
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czudec
    ul. Starowiejska 6 6
    38-120 Czudec, woj. podkarpackie
    tel. 017 2771090, fax. 017 2771090
    REGON: 00053333400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Czudec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 2.1 Wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w miejscowościach Nowa Wieś i Zaborów, projektu sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowościach Nowa Wieś, Pstrągowa, Czudec, Babica, Zaborów i Wyżne oraz projektu pompowni wody w miejscowości Przedmieście Czudeckie zgodnie z zakresami zawartymi w załączniku graficznym. 2.2 Przygotowanie koncepcji oraz kompletu materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Dla sieci kanalizacji sanitarnej opracować 2 koncepcje w tym jedna zawierająca rozwiązanie oczyszczalni kontenerowych. 2.3 Przygotowanie kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno - prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję. 2.4 Wykonanie map do celów projektowych dla wszystkich zadań. 2.5 Uzyskanie pozwolenia na budowę. 2.6 Opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową. 2.7 Przedmiary robót wykonane w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 1129). 2.8 Kosztorysy inwestorskie, które winny być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo Zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) 2.9 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2013 r. (Dz. U. nr 202. poz. 1129) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac. 2.10 Wstępna instrukcja obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z obiektami. 2.11 Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. 2.12 Dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami. 2.13 Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja: a. Nie przewiduje się etapowania realizacji inwestycji, w związku z tym: - projekt należy opracować osobno dla sieci wodociągowej i osobno dla sieci kanalizacji sanitarnej, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, operaty oraz dokumenty do uzyskania pozwolenia na budowę, - koncepcję należy opracować jako jedna całość, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia i operaty, b. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formacie PDF, c. Koncepcja zostanie wykonana w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formacie PDF. 2.14 W przypadku innego przebiegu projektu niż uzgodniony z właścicielem gruntu, wszelkie formalności i koszty związane z przeprojektowaniem będą leżeć po stronie projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czudec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach