Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-448 Białystok, ul. Żabia
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 515 855 , fax. 856 515 855
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku
ul. Żabia 5
15-448 Białystok, woj. podlaskie
tel. 856 515 855, fax. 856 515 855
REGON: 20001850200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckubialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostawa narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych i kompetencji kluczowych do Centrum Kompetencji Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dostawa narzędzi diagnostycznych dla czynności zawodowych i kompetencji kluczowych do Centrum Kompetencji Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części i zawiera zakres zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Żłobka Gminy Siemiatycze
Dodano: 2023-10-30 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-03-23 - „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z sensoplastyki do Przedszkola Nr 2 w Łapach w ramach projektu „Bo w przedszkolu fajnie jest !” cz. IV”
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-02-14 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W KULESZACH KOŚCIELNYCH
Dodano: 2022-12-13 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze
Dodano: 2022-10-24 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Dodano: 2021-08-21