Powiat Sanocki ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 652 900 , fax. 134 652 988
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
ul. Rynek 1
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 652 900, fax. 134 652 988
REGON: 37044070300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-sanok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbudowa mostu z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 2220R Mrzygłód – Tyrawa Wołoska w km 1 + 616” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa mostu z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 2220R Mrzygłód – Tyrawa Wołoska w km 1 + 616”, w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Ponadto zakres zamówienia obejmuje opracowanie projektu wykonawczego w oparciu o udostępniony projekt budowlany. Projekt wykonawczy musi spełniać wszelkie wymogi uzyskanych decyzji i zostać zatwierdzony przez inspektora nadzoru. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności roboty polegające na: Robotach przygotowawczych Utrzymaniu w okresie realizacji robót oraz rozbiórce istniejącego mostu objazdowego wraz z dojazdami Rozbiórce istniejących podpór Przebudowie napowietrznej linii teletechnicznej (Wykonawca uzyska prolongatę warunków technicznych dla przebudowy linii) Przebudowie skrzyżowania z drogą gminną Wykonaniu żelbetowych podpór mostu Wykonaniu mostu stałego Wykonaniu nawierzchni na moście Montaż elementów wyposażenia Wykonaniu dojazdów do mostu Wykonaniu pozostałych prac wykończeniowych Odbudowa mostu ma na celu dostosowane nośności mostu do klasy A wg PN-85/S- 10030, tj. 50 ton i dostosowanie go do obecnie obowiązujących warunków technicznych określonych Rozporządzeniem Ministra oraz poprawę parametrów technicznych i funkcjonalnych drogi powiatowej Nr 2220R wpływających na trwałość, bezpieczeństwo i komfort użytkowania drogi i mostu. Po wykonaniu budowy obiekt osiągnie nośność klasy „A”, posiadał będzie jezdnię o szerokości 7,0 m oraz chodniki szerokości 2x1,50 m, całkowita szerokość mostu wynosić będzie 12,12 m. Parametry obiektu inżynierskiego - wykonanie konstrukcji mostu o nośności jak dla klasy A, tj. 50 T - długość przęseł - 61 m; - szerokość całkowita Bc=12,12 m; - szerokości jezdni na obiekcie: Bj= 7,00 m; - chodniki dla pieszych 2 x 1,50m - światło mostu (prostopadłe do podpór) - 50,20 m - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% Materiały mające wartość użytkową pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest składować i przetransportować materiały w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku. Zamawiający wymaga osiągnięcia przez Wykonawcę w terminie do dnia 13.12.2019 r. zaawansowania rzeczowo – finansowego robót na poziomie min. 81 tys. zł. Powyższe podyktowane jest wymogami harmonogramu realizacji inwestycji oraz zawartej umowy o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty wydane przez jednostki oceniające zgodność. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8642 1184 2018 0065 8201 0095 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym w Sanoku. ` Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W celu ujawnienia sposobu kalkulacji ceny oraz na potrzeby rozliczenia dofinansowania Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego (uproszczonego – Załącznik nr 1 do SIWZ) sporządzonego w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ) i wskaźniki cenowe oferenta, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (DZ. U. Nr 130 poz. 1389). Należy dołączyć ceny zastosowanych materiałów, robocizny i sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA KŁADKI PIESZO – ROWEROWEJ NA KŁADKĘ JEZDNO – PIESZĄ PRZEZ RZEKĘ SAN W MIEJSCOWOŚCI BACHÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ
Dodano: 2022-08-10 - PRZEBUDOWA KŁADKI PIESZO – ROWEROWEJ NA KŁADKĘ JEZDNO – PIESZĄ PRZEZ RZEKĘ SAN W MIEJSCOWOŚCI BACHÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ
Dodano: 2022-08-08 - PRZEBUDOWA KŁADKI PIESZO – ROWEROWEJ NA KŁADKĘ JEZDNO – PIESZĄ PRZEZ RZEKĘ SAN W MIEJSCOWOŚCI BACHÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ
Dodano: 2022-07-14 - Przebudowa ciągu drogi gminnej nr 115174R i nr 114666R w miejscowości Bajdy/Wojkówka wraz z budową mostu przez rzekę Wisłok w miejscowości Wojkówka.
Dodano: 2019-08-09 - Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa – Kalnica w m. Tarnawa Górna w km 1+571
Dodano: 2019-07-04 - Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa – Kalnica w m. Tarnawa Górna w km 1+571
Dodano: 2019-06-07 - „Budowa mostu drogowego na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Oparówka - Wysoka Strzyżowska w miejscowości Markuszowa”
Dodano: 2019-03-29 - Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa – Kalnica w m. Tarnawa Górna w km 1+571
Dodano: 2018-06-25 - Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2059R Zarszyn - Odrzechowa w m. Odrzechowa w km 6+877
Dodano: 2018-06-13 - Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1064R Kurzyna – Dąbrowica
Dodano: 2018-06-05