Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr G090114C relacji Witosław – Wyrza na odcinku od km 1+185 do km 1+856, wraz ze znajdującym się w jej ciągu przepustem drogowym

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 92350889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr G090114C relacji Witosław – Wyrza na odcinku od km 1+185 do km 1+856, wraz ze znajdującym się w jej ciągu przepustem drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej nr G090114C relacji Witosław – Wyrza na odcinku od km 1+185 do km 1+856, wraz ze znajdującym się w jej ciągu przepustem drogowym. Droga na odbudowywanym odcinku posiada nawierzchnię: bitumiczną. Podstawowe parametry: Kategoria ruchu - poniżej KR1 – mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie; Klasa drogi - D; Prędkość projektowa - 40 km/h; Szerokość podstawowa jezdni 4,0 m; Kategoria drogi - gminna; Długość odcinka - 671mb. Dla wskazanego odcinka z uwagi na istnienie nawierzchni bitumicznej – warstwa profilowa z MMA grubości zmiennej jak w tabeli profilowania. Celem odbudowy jezdni o szerokości 4 m, przed ułożeniem warstwy ścieralnej jezdni należy odbudować podbudowę drogi zgodnie z konstrukcją jak na załączonym przekroju E - E. (projekt zawiera poszerzenie drogi do 5 m w przypadku jej przebudowy, natomiast planowana odbudowa dotyczy szerokości 4m). 2. W celu odbudowy podbudowy drogi, ze względu na obustronne jej uszkodzenia, należy obustronnie wykonać warstwę podbudowy z mieszanki kruszywa naturalnego, grubego, przełamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji o/31,5 gr. 20 cm ze skały o nasiąkliwości WA24 <= 3% oraz ścieralności MDE<= 30, następnie skropić emulsją asfaltową szybkorozpadową C 60 B3 ZM w ilości 1kg/m ². Dalej, wykonanie warstwy ścieralnej lub wiążącej z „AC8” grubości 2 cm, ponownie, skroplenie emulsją szybkorozpadową w ilości 0,2 kg/m², ułożenie geosiatki lub geokompozytu na warunkach określonych w przekroju, na którą należy rozłożyć warstwę profilową grubości minimum 3cm wg parametrów określonych w przekroju E - E. 3. Zjazdy indywidualne na pola - z betonu asfaltowego. Roboty ziemne: przy poszerzeniu, przy poboczach, wykonaniu zjazdów. Infrastruktura nie związana z drogą – nie występuje. Na przebudowywanym odcinku występuje przepust km 1+737, do odbudowy zgodnie z parametrami określonymi w załączonym przekroju 4. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ w zakresie dotyczącym tylko odcinka drogi nr G090114C relacji Witosław – Wyrza na odcinku od km 1+185 do km 1+856 , Istotnych postanowień umowy (załącznik do SIWZ), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, gdyż Zamawiający dla realizacji zamówienia ustalił wynagrodzenie ryczałtowe. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019, poz. 1040 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących roboty ogólnobudowlane i budowlane (obsługa sprzętu operacyjnego, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEiDG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierowania budowy, kierownika robót oraz osób nadzorujących; 2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 2177) Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawcę w umowie podwykonawczej do stosowania postanowień niniejszego ppkt w stosunku do osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia; 3) Szczegółowe postanowienia dotyczące obowiązków wykonawcy i podwykonawcy w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, określone w pkt 5 ppkt 1 zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 4 000 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 z adnotacją „wadium – numer sprawy SSZ.271.3.21.2019. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEiDG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. 2. WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach