Przetargi.pl
ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH NA ZLECENIE CMENTARZA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU UL. WŁADYSŁAWA WYSOCKIEGO 63

Cmentarz Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 15168 Białystok, ul. Władysława Wysockiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 750 912 , fax. 856 750 912
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cmentarz Miejski
    ul. Władysława Wysockiego 63
    15168 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 750 912, fax. 856 750 912
    REGON: 5003773100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bialystok.artlookgallery.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR ODPADÓW STAŁYCH NA ZLECENIE CMENTARZA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU UL. WŁADYSŁAWA WYSOCKIEGO 63
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów, o kodzie 20 02, z cmentarzy będących w administrowaniu Zamawiającego, znajdujących się na terenie Gminy Białystok i Supraśl. 2. Do obowiązków wykonawcy należy również wyposażenie cmentarzy w kontenery na odpady stałe w ilościach: a) Cmentarz Miejski, Białystok, ul. Władysława Wysockiego 63: - 1 kontener o pojemności 7 m3 – 10 m3 (metalowy, odkryty) - 70 kontenerów na kółkach, o pojemności 1,1 m3 w jednolitej dowolnej kolorystyce (metalowe lub z tworzywa sztucznego); b) Cmentarz Miejski, wieś Karakule, Gmina Supraśl; - 3 kontenery o pojemności 7 m3 – 10 m3 (metalowe, odkryte), - 10 kontenerów na kółkach, o pojemności 1,1 m3 w jednolitej dowolnej kolorystyce (metalowe lub z tworzywa sztucznego). 3. Kontenery ustawione będą na terenie obydwu cmentarzy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Mapki cmentarzy z podziałem na kwatery określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje do odbioru w okresie trwania umowy około 2 420 m3 odpadów. Opróżnianie kontenerów w obu lokalizacjach realizowane będzie jeden raz w tygodniu, przez cały okres trwania umowy, w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach 7:30 – 15:30, w ustalonym między stronami dniu. Wywóz nie dotyczy niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zbierze również i posprząta odpady w odległości 1,5 od pojemnika. Po odbiorze odpadów kontenery winny być ustawione na dotychczasowe miejsca. 5. Zamawiający zastrzega, w trakcie trwania umowy, w ramach wynagrodzenia umownego za świadczoną usługę, możliwość 4-krotnego zlecenia dodatkowych odbiorów odpadów w obu lokalizacjach, w planowanym podziale: 3 razy w miesiącu październiku i 1 raz w grudniu. Dodatkowe odbiory odpadów mieszczą się w przewidywalnej ilości odpadów wskazanych w ust. 4. Zlecenie dodatkowego odbioru nastąpi na podstawie zgłoszenia, faksem lub mailem, w dniach: poniedziałek – sobota, do godziny 9:00. Odbiór realizowany będzie w wymaganym terminie tj. w następnym dniu licząc od dnia zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie nastąpi w sobotę, wówczas odbiór realizowany będzie w poniedziałek. Zgłoszenia oraz odbiory nie będą dokonywane w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. UWAGA: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu dodatkowego odbioru odpadów zleconego na podstawie zgłoszenia (tj. za czas reakcji) zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny oferty”. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa oraz do zapewnienia ludzi i sprzętu w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (odpowiednio podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności w zakresie transportu odpadów, odbioru odpadów, w tym załadunku i wyładunku odpadów przez cały okres realizacji zamówienia. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy/podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,- PLN (słownie trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. I Oddział w Białymstoku, Nr 33 1240 1154 1111 0010 3577 4258, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku”. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku ul. Władysława Wysockiego 63, 15-168 Białystok (oryginał), a potwierdzoną kopię złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem), kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać się posiadaniem: a) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 ze zm.), prowadzonego przez Prezydenta Miasta Białegostoku; b) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz.1289 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Supraśla; c) wpisu do rejestru w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 49 ust. 1 oraz art. 52 ust. 1 pkt 8 ppkt a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.) lub w przypadku braku rejestru, aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) oraz dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców; 2) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ, składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach