Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrostkowo

Gmina Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-602 Chrostkowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2870039 wew.44 , fax. 542 870 039
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrostkowo
    87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2870039 wew.44, fax. 542 870 039
    REGON: 91086652500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrostkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrostkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych ze wszystkich zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Chrostkowo oraz usług towarzyszących związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy w latach 2020-2021. I. Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wszystkich zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Chrostkowo. 1. Liczba mieszkańców objętych systemem zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chrostkowo wynosi około 2400 osób, co stanowi 840 złożonych deklaracji. 2. Powierzchnia Gminy Chrostkowo – 74 km2 3. Z terenu Gminy Chrostkowo w minionych latach zebrano następujące ilości odpadów komunalnych: L.p. Kod odpadów Rodzaj odpadów Ilość odpadów (w Mg) 2016 2017 2018 1. 15 01 01 opakowania z papieru i tektury 5,633 8,882 4,699 2. 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych 81,957 91,338 99,058 3. 15 01 04 opakowania z metali 1,517 3,402 1,471 4. 15 01 05 opakowania wielomateriałowe 1,474 3,039 1,326 5. 15 01 07 opakowania ze szkła 13,445 18,160 6,706 6. 16 01 03 zużyte opony - - 0,100 7. 17 01 01 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - 6,000 - 8. 17 01 07 zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - - 0,480 9. 20 01 02 szkło 30,240 31,350 31,170 10. 20 01 10 odzież 0,280 - - 11. 20 01 32 leki inne niż wymienione w 2001 31 - - 0,001 12. 20 01 34 baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - - 0,100 13. 20 01 36 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,470 0,250 0,550 14. 20 01 39 tworzywa sztuczne 5,080 - - 15. 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji 4,890 1,060 - 16. 20 02 03 inne odpady nie ulegające biodegradacji 5,960 5,960 12,660 17. 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 208,540 242,060 236,640 18. 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 1,700 1,640 1,080 Razem: 361,186 413,141 396,041 4. Na terenie Gminy Chrostkowo zbiera się następujące rodzaje odpadów komunalnych: 4.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301); 4.2. selektywnie zbierane: 4.2.1. papier i tekturę (kod 200101, 150101), 4.2.2. metale (kod 200140, 150104), 4.2.3. tworzywa sztuczne (kod 200139, 150102), 4.2.4. opakowania wielomateriałowe (kod 150105, 150103, 150106), 4.2.5. szkło (kod 150107), 4.2.6. odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji (kod 200108), 4.2.7. odpady zielone (kod 200201), 4.2.8. przeterminowane leki (kod 200132), 4.2.9. chemikalia (kod 200113, 200114, 200115, 200119, 200125, 200126, 200128, 200129, 200130, 200180), 4.2.10. zużyte baterie i akumulatory (kod 200134), 4.2.11. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 200136), 4.2.12. meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 200307), 4.2.13. odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 170101, 170102, 170103, 170107, 170904), 4.2.14. zużyte opony (kod 160103), 4.2.15. tekstylia i odzież (kod 200110, 200111, 150109), 4.2.16. popiół (kod 200199), przy czym rodzaje odpadów wskazane w pkt. 4.2.8 – 4.2.16 przyjmowane są w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych organizowanym przez Wykonawcę zgodnie z §3 pkt. III niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia obejmuje: 5.1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: 5.1.1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: 5.1.1.1. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), 5.1.1.2. ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), 5.1.1.3. ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z późn. zm.), 5.1.1.4. ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym I elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1895), 5.1.1.5. ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 521), 5.1.1.6. ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.), 5.1.1.7. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. nr 104, poz. 868), 5.1.1.8. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819), 5.1.1.9. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923), 5.1.1.10. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), 5.1.1.11. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), 5.1.1.12. uchwała nr XXVI/175/2017 Rady Gminy Chrostkowo z dnia 27 listopada 2017 roku w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chrostkowo, 5.1.1.13. uchwała nr V/33/2019 Rady Gminy Chrostkowo z dnia 11 marca 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy i od właścicieli domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez część roku, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 5.1.1.14. uchwała nr XXXII/545/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028”, 5.1.1.15. uchwała nr XXWII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania „ Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028” (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2017 r., poz. 2403). 5.1.2. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), uchwałą nr XXXII/545/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028”, uchwałą nr XXWII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania „ Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028” (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2017 r., poz. 2403). 5.1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia bez wnoszenia przez właściciela nieruchomości dodatkowych opłat, worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a w nieruchomościach powyżej 8 lokali pojemników do selektywnej zbiórki. 5.1.4. Wykonawca zapewni właścicielom nieruchomości możliwość zakupu pojemników na odpady komunalne poprzez ich dostarczenie w dniu odbioru odpadów po uprzednim złożeniu zamówienia przez właściciela nieruchomości. 5.1.5. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą zmieszane oraz selektywnie zebrane odpady komunalne. 5.1.6. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 5.1.7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 5.1.8. Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. 5.1.9. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kolorowych kalendarzy z harmonogramem odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości (styczeń – grudzień 2020 r., styczeń – grudzień 2021 r.). Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 5.1.10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 5.1.11. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację – zapis cyfrowy wykonany przez aparaturę (aparat cyfrowy lub kamera oraz urządzenie GPS) znajdującą się w samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Dokumentacja będzie podpisana przez Wykonawcę i będzie zawierać także dane osobowe świadków. 5.1.12. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. 5.1.13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 5.2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrostkowo, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 5.3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: 5.3.1. odpady komunalne zbierane będą do pojemników/ worków posiadających oznaczenie określające rodzaj odpadów, ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości, które nie stanowią utrudnienia dla sąsiadów, mieszkańców, użytkowników dróg, itp. oraz są dostępne dla korzystających z tych urządzeń i dla przedsiębiorcy uprawnionego do odbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbiera od właścicieli każdą ilość odpadów komunalnych. 5.3.2. ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych: 5.3.2.1. z obszarów zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielorodzinnymi: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: • w okresie od kwietnia do października – co dwa tygodnie, • w okresie od listopada do marca – co cztery tygodnie. b) bioodpady stanowiące odpady komunalne: • w okresie od kwietnia do października – co dwa tygodnie, • w okresie od listopada do marca – co cztery tygodnie. c) papier i tektura – co cztery tygodnie; d) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale – co cztery tygodnie; e) szkło – co osiem tygodni; 5.4. Urządzenia do gromadzenia odpadów: 5.4.1. Wielkości pojemników przeznaczonych do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na terenie Gminy Chrostkowo: a) kosze uliczne o pojemności co najmniej 30 litrów; b) pojemniki na odpady zmieszane o pojemności co najmniej 80 litrów; c) kontenery o pojemności co najmniej 3000 litrów. 5.4.2. Wielkości pojemników przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych: a) pojemniki o pojemności co najmniej 30 litrów; b) kontenery o pojemności co najmniej 3000 litrów; c) worki o pojemności co najmniej 30 litrów. 5.4.3. worki o pojemności co najmniej 60 litrów, które Wykonawca dostarczy w ramach umowy muszą być wykonane z tworzywa sztucznego o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka oznaczone w następujący sposób: 5.4.3.1. kolor żółty – do zbiórki łącznie tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i drobnych metali, 5.4.3.2. kolor niebieski – do zbiórki papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru I tektury, 5.4.3.3. kolor zielony – do zbiórki szkła, 5.4.3.4. kolor brązowy – do zbiórki odpadów ulegających biodegradacji, w tym zielonych, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania kolorów worków do obowiązujących przepisów. II. Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Chrostkowo wykorzystywanych jedynie przez część roku. 1. Liczba nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe z terenu Gminy Chrostkowo wykorzystywanych jedynie przez część roku szacowana jest na 5 szt. 2. Z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe z terenu Gminy Chrostkowo wykorzystywanych jedynie przez część roku zbiera się następujące rodzaje odpadów komunalnych: 2.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301); 2.2. selektywnie zbierane: 2.2.1. papier i tekturę (kod 200101, 150101), 2.2.2. metale (kod 200140, 150104), 2.2.3. tworzywa sztuczne (kod 200139, 150102), 2.2.4. opakowania wielomateriałowe (kod 150105, 150103, 150106), 2.2.5. szkło (kod 150107), 2.2.6. odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji (kod 200108), 2.2.7. odpady zielone (kod 200201), 2.2.8. przedterminowe leki (kod 200132), 2.2.9. chemikalia (kod 200113, 200114, 200115, 200119, 200125, 200126, 200128, 200129, 200130, 200180), 2.2.10. zużyte baterie i akumulatory (kod 200134), 2.2.11. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 200136), 2.2.12. meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 200307), 2.2.13. odpady budowlane i rozbiórkowe (170101, 170102, 170103, 170107, 170904), 2.2.14. zużyte opony (kod 160103), 2.2.15. tekstylia i odzież (kod 200110, 200111, 150109), 2.2.16. popiół (kod 200199), przy czym rodzaje odpadów wskazane w pkt. 2.2.8. - 2.2.16. przyjmowane są w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych 3. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia obejmuje: 3.1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: 3.1.1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: 3.1.1.1. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), 3.1.1.2. ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), 3.1.1.3. ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 z późn. zm.), 3.1.1.4. ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1895), 3.1.1.5. ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 521), 3.1.1.6. ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.), 3.1.1.7. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), 3.1.1.8. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819), 3.1.1.9. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1923), 3.1.1.10. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), 3.1.1.11. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), 3.1.1.12. uchwała nr XXVI/175/2017 Rady Gminy Chrostkowo z dnia 27 listopada 2017 roku w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chrostkowo, 3.1.1.13. uchwała nr V/33/2019 Rady Gminy Chrostkowo z dnia 11 marca 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy i od właścicieli domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez część roku, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 3.1.1.14. uchwała nr XXXII/545/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028”, 3.1.1.17. uchwała nr XXWII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania „ Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028” (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2017 r., poz. 2403). 3.1.2. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), uchwałą nr XXXII/545/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028”, uchwałą nr XXWII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania„ Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko – pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028” (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2017 r., poz. 2403). 3.1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia bez wnoszenia przez właściciela nieruchomości dodatkowych opłat, worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3.1.4. Wykonawca zapewni właścicielom nieruchomości możliwość zakupu pojemników na odpady komunalne poprzez ich dostarczenie w dniu odbioru odpadów po uprzednim złożeniu zamówienia przez właściciela nieruchomości. 3.1.5. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą zmieszane oraz selektywnie zebrane odpady komunalne. 3.1.6. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 3.1.7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.1.8. Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. 3.1.9. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kolorowych kalendarzy z harmonogramem odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości (styczeń – grudzień 2020 r., styczeń – grudzień 2021 r.). Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 3.1.10. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 3.1.11. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację – zapis cyfrowy wykonany przez aparaturę (aparat cyfrowy lub kamera oraz urządzenie GPS) znajdującą się w samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości I protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Dokumentacja będzie podpisana przez Wykonawcę i będzie zawierać także dane osobowe świadków. 3.1.12. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. 3.1.13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 3.2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrostkowo, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 3.3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: 3.3.1. odpady komunalne zbierane będą do pojemników/ worków posiadających oznaczenie określające rodzaj odpadów, ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości, które nie stanowią utrudnienia dla sąsiadów, mieszkańców, użytkowników dróg, itp. oraz są dostępne dla korzystających z tych urządzeń i dla przedsiębiorcy uprawnionego do odbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbiera od właścicieli każdą ilość odpadów komunalnych. 3.3.2. ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych: a) w miesiącach od czerwca do sierpnia – co dwa tygodnie; b) w pozostałych miesiącach – co cztery tygodnie. 3.4. Urządzenia do gromadzenia odpadów: 3.4.1. Wielkości pojemników przeznaczonych do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na terenie Gminy Chrostkowo: 3.4.1.1. pojemniki o pojemności o najmniej 60 litrów; 3.4.1.2. worki o pojemności co najmniej 60 litrów. 3.4.2. Wielkości pojemników przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych: 3.4.2.1. pojemniki o pojemności co najmniej 110 litrów; 3.4.2.2. worki o pojemności co najmniej 60 litrów. 3.4.3. worki o pojemności co najmniej 60 litrów, które Wykonawca dostarczy w ramach umowy muszą być wykonane z tworzywa sztucznego o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka oznaczone w następujący sposób: 3.4.3.1. kolor żółty – do zbiórki łącznie tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i drobnych metali, 3.4.3.2. kolor niebieski – do zbiórki papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru I tektury, 3.4.3.3. kolor zielony – do zbiórki szkła, 3.4.3.4. kolor brązowy – do zbiórki odpadów ulegających biodegradacji, w tym zielonych przy czym Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania kolorów worków do obowiązujących przepisów. III. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrostkowo. PSZOK położony jest w miejscowości Chrostkowo na działce nr 421. Wyposażenie PSZOK: • kontener socjalno-biurowy, • garaż blaszak, • kontener na odpady ciężkie 1 szt., • kontener na gruz, odpady budowlane 1 szt., • kontener na odpady ulegające biodegradacji 1 szt., • kontener na odpady wielkogabarytowe 1 szt., • pojemniki stalowe z pokrywą o V=1,1m3 na kółkach 8 szt., • pojemniki typu Dzwon AT o V=2,2m3 na szkło, plastik 2 szt., • pojemniki siatkowe na tworzywa sztuczne 1 szt., • gromadzenie odpadów niebezpiecznych - wewnątrz garażu blaszanego, • pojemnik na zużyte świetlówki, baterie 2 szt., • pojemnik na zużyte akumulatory 1 szt., • pojemnik na tusze, kleje, farby itp. 1 szt., • pojemnik na zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 1 szt., • teren punktu jest ogrodzony i oświetlony oraz monitorowany. 2) Odbiór odpadów z PSZOK następował będzie po przeprowadzonej zbiórce z częstotliwością 1 raz w miesiącu. Termin odbioru odpadów uzgadniany będzie telefonicznie, elektronicznie bądź na piśmie za pośrednictwem poczty. Od chwili otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego, Wykonawca w przeciągu 7 dni jest zobowiązany do opróżnienia kontenerów i pojemników. 3) Odpady w PSZOK gromadzone będą selektywnie, w specjalnie do tego celu przeznaczonych koszach, pojemnikach i kontenerach, bądź w wyznaczonych miejscach w sposób bezpieczny dla zdrowia i środowiska. 4) Obsługa punktu PSZOK (odbiór odpadów) prowadzona będzie przez pracowników Urzędu Gminy Chrostkowo. 5) PSZOK nie będzie przyjmował odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 6) Do PSZOK przyjmowane są następujące wyselekcjonowane frakcje odpadów: • odpady wielkogabarytowe, • zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, • zużyte baterie i akumulatory, • zużyte opony samochodowe, rowerowe, motorowe i wózkowe, • odpady selektywnie zebrane (papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal), • odpady komunalne ulegające biodegradacji, • przeterminowane leki i opakowania po nich, • odpady budowlane i rozbiórkowe, • chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, kleje, lakiery, środki do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich), • zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, • środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, • lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, • zużyte kartridże i tonery, • odzież i tekstylia, • żarówki, świetlówki itp., • żużle i popioły paleniskowe, 7) PSZOK nie będzie przyjmował takich odpadów jak: • materiały zawierające azbest, • papa, • szyby samochodowe, • szkło zbrojone, hartowane i wielowarstwowe, • styropian budowlany, • wełna mineralna, • odpady w opakowaniach cieknących, • opony przemysłowe (od ciągników, aut ciężarowych, autobusów), • części samochodowych (w tym siedzenia, kanapy, kokpity, zderzaki), • gleba, ziemia, kamienie. 8) Do PSZOK nie przyjmuje się odpadów zmieszanych. 9) Osoby przebywające na terenie PSZOK zobowiązane są do: • przestrzegania regulaminu PSZOK, • przestrzegania zaleceń obsługi PSZOK, w szczególności w zakresie miejsca złożenia odpadów, • przestrzegania przepisów BHP i p. poż., • stosowania się do ogólnie przyjętych zasad ruchu drogowego, • na terenie PSZOK dzieci poniżej 12 roku życia mogą przebywać jedynie pod opieką osoby pełnoletniej. 10) Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będzie czynny jeden dzień w miesiącu przez 8 godzin z wyłączeniem sobót. 11) W okresie działania w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych odebrano od właścicieli nieruchomości następujące ilości odpadów: a) Czerwiec: • Szkło (20 01 02) – 0,100 Mg, • odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 0,860 Mg, • zużyte opony (16 01 03) – 0,260 Mg, • zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36) – 0,490 Mg. b) Lipiec: • odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 0,260 Mg, • odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 07) – 0,045 Mg, • zużyte opony (16 01 03) – 0,295 Mg, • zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36) – 0,400 Mg. c) Sierpień: • odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) – 0,060 Mg, • szkło (20 01 02) – 0,020 Mg, • odzież (20 01 10) – 0,015 Mg, • odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 0,900 Mg, • zużyte opony (16 01 03) – 0,045 Mg, • baterie i akumulatory (20 01 34) – 0,092 Mg, • zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36) – 0,435 Mg. d) Wrzesień : • opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) – 0,520 Mg, • odzież (20 01 10) – 0,035 Mg, • odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 1,525 Mg, • zużyte opony (16 01 03) – 0,120 Mg, • zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36) – 0,214 Mg. e) Październik: • odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 0,590 Mg, • zużyte opony (16 01 03) – 0,180 Mg, • zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36) – 0,300 Mg. 12) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu dokumentacji wymaganej przepisami prawa, w szczególności kart ewidencji odpadów i sprawozdania PSZOK. 13) Liczba mieszkańców objętych systemem zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chrostkowo wynosi 2400 osób, co stanowi 840 złożonych deklaracji. 14) Wykonawca jest zobowiązany do transportu i zagospodarowania odpadów poza instalacją lub we właściwej instalacji oraz poddania w każdym roku kalendarzowym, co najmniej 60% masy odpadów poremontowych i budowlanych recyklingowi, przygotowaniu do ponownego użycia lub poddanie odzyskowi innymi metodami niż recykling i ponowne użycie. 15) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywanie sprawozdań w zakresie ilości przyjętych i przekazanych do zagospodarowania lub unieszkodliwienia odpadów. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli części lub całego procesu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. IV. Pozostałe wymagania realizacji zamówienia. 1. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), Uchwały nr XXVI/175/2017 Rady Gminy Chrostkowo z dnia 27 listopada 2017 roku w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chrostkowo. 2. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów półrocznych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników/worków znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników/worków, które nastąpiły w danym półroczu; 2.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań półrocznych o jakich mowa w rozdziale 4b sprawozdawczość i analizy ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz pozostałych wymaganych sprawozdań zgodnie z obowiązującym prawem oraz z uwzględnieniem zmian ustaw i rozporządzeń. 2.3. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsc odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Chrostkowo. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów lub kwitu wagowego z potwierdzeniem przyjęcia przez RIPOK, zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019 r., poz. 819). 2.5. W przypadku zmian przepisów krajowych i koniecznością dostosowania do nich przepisów prawa miejscowego w zakresie zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia dostosuje wykonywanie usługi do zmienionych przepisów. V. Podwykonawcy: 1. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 3. Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo na części zamówienia wymienione w ofercie przetargowej jedynie w trybie określonym w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. Nie wyraża się zgody na powierzenie całości lub części zamówienia podwykonawcy w innym trybie, bez względu na to, czy Zamawiający powziął i kiedy powziął informację o takim powierzeniu. Zamawiający ma prawo żądania usunięcia podwykonawcy, na którego nie wyraził zgody. Do zawierania umów o podwykonawstwo oraz rozliczeń z tego tytułu stosuje się również zapisy art. 143a – 143c ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników. 5. Pozostałe warunki dotyczące podwykonawstwa określa wzór umowy – załącznik nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.11.2019 r. do godz. 10:00 i winno obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lipnie Nr 44 9542 0008 2004 0030 0013 0012 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na które jest wnoszone. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 9. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 10. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres, zgodnie z treścią § 12 niniejszej SIWZ, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11. Odmowa wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 12. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 18. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże posiadanie: 1) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Gminę Chrostkowo zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010); 2) aktualnego wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub zezwolenia na transport odpadów wydane przez właściwy organ. (Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w § 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) – załącznik nr 1; b) dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 11 niniejszej SIWZ); c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; f) Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Dokumenty składane po ogłoszeniu informacji na temat złożonych ofert: a) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zgodne z załączonym wzorem) – Załącznik nr 2 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach