Gmina Boćki ogłasza przetarg
- Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7319610; 7319620 , fax. 85 7319612
- Data zamieszczenia: 2019-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
Plac Armii Krajowej 3
17-111 Boćki, woj. podlaskie
tel. 85 7319610; 7319620, fax. 85 7319612
REGON: 05065922000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boćki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1/ systematycznym odbieraniu wszystkich odpadów komunalnych z terenu Gminy Boćki z 1369 nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, 2/ zagospodarowaniu odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Boćki z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z zapisami, min in.: ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 3/ wyposażaniu przez okres obowiązywania umowy na świadczenie usługi w powyższym zakresie, wszystkich wskazanych przez Zamawiającego nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady komunalne zmieszane i odpady z tworzyw sztucznych, 4/ zapewnieniu i dystrybucji worków na pozostałe odpady komunalne zebrane selektywnie, 5/ przeprowadzenia cyklu szkoleń w szkołach podstawowych z terenu Gminy Boćki mających na celu edukację dzieci i młodzieży z terenu Gminy Boćki wraz z emisją materiałów edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących form wymienionych w art.45 ust.6 ustawy PZP. w zależności od wyboru Wykonawcy 3.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brańsku Oddział w Boćkach nr 18 8063 0001 0050 0500 2004 0048 ( w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania i nazwę zadania ), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać- Gminę Boćki, ul. Plac Armii Krajowej 3,17-111 Boćki. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia , konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1/ posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Boćki w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), 2/ posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1466) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), 3/ posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj: zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), 4/ posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub równorzędne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy. 2/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wyżej wymienione oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp. 4/ Pełnomocnictwo w oryginale lub kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 5/ Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
Dodano: 2023-12-22 - Kompleksowa usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Poświetne
Dodano: 2023-11-14 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka
Dodano: 2023-11-10 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SURAŻ
Dodano: 2023-11-09 - Odbieranie,transportizagospodarowanieodpadówkomunalnychznieruchomości,naktórychzamieszkująmieszkańcyorazznieruchomościwczęścizamieszkałychawczęściniezamieszkałychwGminieHajnówkaorazPSZOKna2024r.
Dodano: 2023-11-08 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przerośl oraz obsługa i wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”
Dodano: 2023-10-24 - Odbiór odpadów komunalnych w 2024 roku
Dodano: 2023-10-13 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
Dodano: 2023-09-07 - Odbiór, gospodarowanie i transport odpadów komunalnych na potrzeby Placówek Straży Granicznej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku (sprawa nr 20/ZP/WTiZ/23)
Dodano: 2023-07-28 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
Dodano: 2023-06-22