Przetargi.pl
„Ochrona obiektów Urzędu Miasta w Brzegu – Ratusza miejskiego ul. Rynek 1 wraz z tzw. „plombą” przy ul. Sukiennice 2”

GMINA BRZEG ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 416 99 50 , fax. 77 416 99 52
  • Data zamieszczenia: 2022-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEG
    ul. Robotnicza 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 416 99 50, fax. 77 416 99 52
    REGON: 531412711
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ochrona obiektów Urzędu Miasta w Brzegu – Ratusza miejskiego ul. Rynek 1 wraz z tzw. „plombą” przy ul. Sukiennice 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektów Urzędu Miasta w Brzegu: w Ratuszu miejskim oraz w tzw. „plombie” przy ul. Sukiennice 2, w okresie 12 miesięcy (od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku). Ochrona powinna mieć na celu przede wszystkim zapobieganie przebywania w ochranianych obiektach osób nieuprawnionych, zapobieganie kradzieżom mienia, ochronę przed włamaniem z zewnątrz, szczególnie po zakończeniu godzin urzędowania, zapobieganie aktom agresji, dewastacji mienia, zapobieganie rozprzestrzenianiu się pożarów oraz zapobieganie innym czynom sprzecznym z obowiązującym prawem.Usługi ochrony winny być świadczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).Wymagania dotyczące organizacji pracy posterunku:1) w Ratuszu miejskim w Brzegu oraz w tzw. „plombie” przy ul. Sukiennice 2, posterunek (1 strażnik),2) ma to być posterunek wewnętrzny i obchodowy,3) do zakresu obowiązków strażnika należy:a) dozorowanie obiektów administracyjnych Urzędu Miasta (Ratusz „plomba”), ścisłe przestrzeganie ustaleń administracji Urzędu Miasta dot. zgody na przebywanie osób wewnątrz po urzędowych godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy – zgodnie z Zarządzeniem Nr 198/2011 Burmistrza Miasta Brzegu z dnia 30 marca 2011 roku w sprawie przechowywania i pobierania kluczy od pomieszczeń znajdujących się w Ratuszu oraz zasad udostępniania pomieszczeń niebiurowych Ratusza.b) wykorzystywanie monitoringu do zewnętrznego i wewnętrznego dozorowania obiektu Ratusza i tzw. „plomby”.c) w przypadku wystąpienia awarii zagrażających zdrowiu i życiu bądź mogących skutkować postępującymi uszkodzeniami dozorowanego mienia bezzwłoczne poinformowanie administratora budynku oraz/lub – w zależności od zagrożeń – Straży Miejskiej, Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego lub innych organów.Od strażników ochrony obiektów nie wymaga się posiadania licencji.Czas pracy strażników: w ochranianym obiekcie powinien wynosić 16 godzin na dobę, tj. od godziny 15:15 do godziny 7:15 dnia następnego (od poniedziałku do piątku).W dni wolne od pracy, praca na posterunkach powinna być pełniona przez 24 godziny na dobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79713000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną