Przetargi.pl
Obsługa recepcyjno – administracyjna budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    Chełmska 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
    REGON: 01734208400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa recepcyjno – administracyjna budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) obsłudze recepcyjno - administracyjnej internatu i kwater internatowych Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ; 2) dozorze pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i magazynu Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. Obsługa recepcyjno – administracyjna i dozór pomieszczeń biurowych realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 15.30 do 7.30 dnia następnego, a w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy – całodobowo. 2. Usługi tego rodzaju są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest obsługa administracyjno – recepcyjna, w tym przypadku kwater internatowych i pokoi internatowych oraz dozór pomieszczeń biurowych ZZM MSWiA. Usługi te są usługami powszechnymi, oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że przedmiotowa usługa jest powszechnie dostępna oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ oczekuje realizacji usługi na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego poziomu obsługi kwater internatowych, pokoi internatowych oraz pomieszczeń biurowych ZZM MSWiA. Usługa ta kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone § 3, § 13 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79992000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium – 3 tys. pln /słownie: trzy tysiące złotych 00/100/. 3. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach