Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (056) 66 44 775
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
ul. Polna 113
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (056) 66 44 775
REGON: 87152543200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycjach prowadzonych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, w związku z rozbudową drogi 2019C i przebudową dróg nr 2008C, 1544C oraz 2002C - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami budowlanymi: • Przebudowa drogi powiatowej nr 2008C Gostkowo – Papowo Toruńskie od km 0+000 do km 4+965 długości 4,965 km: • Przebudowa ciągu komunikacyjnego ; dróg powiatowych nr 1544C Dąbrowa Chełmińska – Bolumin – Skłudzewo w km 6+400 do km 6+298 na dł. 0,298 m oraz drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo – Skłudzewo – Rzęczkowo w km 3+860 do km 6+441 na dł. 2,581 km • Rozbudowa drogi powiatowej nr 2019C Chełmża – Brąchnowo – Pigża na odcinku 400 mb w m. Brąchnowo Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy niezależne zadania. Zadaniem nadzoru będzie przede wszystkim zagwarantowanie, że przebudowana lub rozbudowana infrastruktura w ramach zamówienia będzie zgodna z wymaganiami Zamawiającego oraz projektem budowlanym. Link do dokumentacji projektowej: https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zad.
Dodano: 2024-02-26 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Przebudowa, nadbudowa oraz modernizacja Oddziału Rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-08 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-02-03 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-01-13 - RIR.271.57.2022.CC „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: Kitnowo, Wiktorowo, Okonin i Gruta”.
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
Dodano: 2022-12-04 - Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie budynku WBP – Książnicy Kopernikańskiej do nowych funkcji użytkowych”
Dodano: 2022-11-04