Przetargi.pl
Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg

Gmina Miasto Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 94 35 51 580, , fax. +48 94 35 237 69
    REGON: 33092073600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa i utrzymanie n/w ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg: 1) Toaleta wolnostojąca całoroczna (toaleta automatyczna) położona przy ul. Łopuskiego (Skwer Pionierów) - działka nr 135/2 obr. 12. 2) Toaleta całoroczna położona w budynku mieszkalnym przy ul. Mariackiej 14/II (przy Aptece) o pow. użytkowej 66,62 m² - działka nr 357 obr. 12. 3) Toaleta automatyczna dwustanowiskowa całoroczna położona przy ul. Armii Krajowej (przy Sądzie Rejonowym) - działka nr 240 obr. 12. 4) Toaleta całoroczna położona przy ul. Skwer kmdr. Stanisława Mieszkowskiego (w skarpie Latarni Morskiej) o pow. użytkowej 98,90 m² - działka nr 4/8 obr. 4. 5) Toaleta murowana całoroczna położona przy ul. Obrońców Westerplatte (przy molo) o pow. użytkowej 31,45 m² - działka nr 5/8 obr. 4. 6) Toaleta murowana sezonowa położona przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego (przy kortach tenisowych) o pow. użytkowej 73,00 m² - działka nr 2/6 obr. 5. 7) Toaleta murowana całoroczna położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. Rodziewiczówny (przedłużenie ulicy Reymonta) o pow. użytkowej 73,00 m² - działka nr 46 obr. 4. 8) Toaleta murowana sezonowa położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego (na wysokości Ośrodka VERANO) o pow. użytkowej 31,45 m² - działka nr 5/8 obr. 5. 9) Toaleta murowana sezonowa położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. gen. Władysława Sikorskiego (w sąsiedztwie Kamiennego Szańca) o pow. użytkowej 31,45 m² - działka nr 7 obr. 5. 10) Toaleta murowana sezonowa położona przy ul. Aleksandra Fredry o pow. użytkowej 31,45 m² - działka nr 94/3 obr. 5. 11) Toaleta murowana sezonowa położona w parku im. Jedności Narodowej przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego o pow. użytkowej 31,45 m² - działka nr 4/5 obr. 2. 12) Toaleta kontenerowa sezonowa położona przy ul. Kolejowej (przy kładce nad torami) o pow. użytkowej 8,20 m² - działka nr 1/14 obr. 12. 13) Toaleta automatyczna całoroczna trzystanowiskowa położona przy ul. Sułkowskiego - działka nr 2/2 obr. 6. 14) Toaleta kontenerowa sezonowa położona przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego (za Zespołem Szkół Morskich) pow. użytkowej 8,20 m² - działka nr 11/3 obr. 2. 15) Toaleta automatyczna całoroczna jednostanowiskowa położona przy ul. Bałtyckiej (przy centrum przesiadkowym) – działka nr 5/2 obr. 3 16) Toaleta automatyczna całoroczna dwustanowiskowa położona przy ul. Kasprowicza (przy parkingu). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Obsługa opisanych w pkt. 1 ppkt 1-16 całorocznych i sezonowych toalet miejskich, nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno – higienicznych korzystania z toalet w okresie trwania umowy, 2) Zapewnienie bezpłatnej możliwości korzystania z toalet miejskich, 3) Wywieszenie w widocznych miejscach informacji o godzinach otwarcia i bezpłatnym korzystaniu z toalet miejskich. Informacje te powinny być umieszczone co najmniej na formacie A3 w 3 językach (polskim, niemieckim i angielskim), 4) Wyposażenie toalet miejskich w środki czystości oraz środki sanitarne i higieniczne tj. m.in.: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki do sprzątania, do dezynfekcji itp., 5) Wyposażenie toalet w następujące urządzenia: podgrzewacze wody, suszarki do rąk, podajniki papieru toaletowego (w przypadku uszkodzonych), podajniki ręczników papierowych, dozowniki mydła, kosze na odpady, lustra. Szczegółowy wykaz ilościowy wyposażenia toalet miejskich będącego na stanie Zamawiającego oraz pożądana ilość wyposażenia jakie Wykonawca musi uzupełnić stanowi załącznik nr 1 do III Części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 6) Codzienne utrzymanie czystości wewnątrz toalet miejskich polegające m.in. na: zmywaniu posadzek, myciu muszli ustępowych, pisuarów, sedesów, umywalek, baterii, luster, okien, drzwi, ścian i lamp wg potrzeb, 7) Opróżniania koszy na odpady w kabinach toalet oraz usuwanie odpadów z pomieszczeń socjalnych i pomieszczeń serwisowych w automatycznych toaletach, 8) Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinach, mydła w płynie w dozownikach przy umywalkach, ręczników papierowych w toaletach miejskich oraz odświeżaczy powietrza w dozowniku umieszczonym w pomieszczeniu serwisowym w toaletach automatycznych, 9) Codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczeń w toaletach miejskich, 10) Bieżąca wymiana elementów zużywalnych np. żarówek, uszczelek, dokonywanie bieżących napraw i konserwacji oraz wymiana uszkodzonych urządzeń sanitarnych i ich elementów np. muszli, pisuarów, umywalek, baterii, wężyków przy pisuarach, podajników papieru, dozowników mydła, 11) Przygotowanie toalet opisanych w pkt. 1 ppkt. 6, od 8 do 12 i 14 do sezonu poprzez przeprowadzenie remontu polegającego m.in. na: wymianie uszkodzonych urządzeń sanitarnych, malowanie ścian na zewnątrz toalet, drzwi oraz ścian wewnątrz toalet, sprawdzenie drożności kanalizacji sanitarnej, rynien. Prace należy przeprowadzić do dnia 30.04.2020r. 12) Codzienne utrzymywanie czystości na zewnątrz w obrębie toalet tj. m.in.: zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń z rynien (dotyczy całorocznych i sezonowych toalet), grabienie liści, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy toalet całorocznych), 13) Wyposażenie toalet miejskich opisanych w pkt. 1 ppkt. 1-16 w sprzęt gaśniczy, 14) Zawarcie stosownych umów na dostawę mediów (woda, ścieki, energia elektryczna) oraz wywóz nieczystości do toalet z podmiotami posiadającymi zezwolenie na prowadzenie tego typu działalności z wyjątkiem: a) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 12 – rozliczenie za energię elektryczną dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, b) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 3 – rozliczenie za wodę i ścieki dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, c) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 2 – rozliczenie za eksploatację, c.w. opłata stała, wywóz nieczystości, woda, ścieki, co opłata za moc zamówioną, co opłata za usł. przesyłowe, co opłata zmienna, wymiana wodomierzy, dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, d) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 15 – rozliczenie za energię elektryczną dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg. 15) Ponoszenie kosztów eksploatacyjnych tj. za energię elektryczną, wodę, odprowadzania ścieków, centralnego ogrzewania. 16) Uzyskanie przed otwarciem toalet sezonowych pozytywnej opinii Państwowego Inspektora Sanitarnego, 17) Zawiadomienie Zmawiającego o wszelkich szkodach spowodowanych kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem toalet, niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 48 godzin od zaistnienia zdarzenia skutkującego szkodą oraz czuwanie nad sporządzaniem i sporządzania odpowiednich dokumentów, umożliwiających likwidację szkody przez towarzystwo ubezpieczeniowe, 18) Prowadzenie i udostępnianie podczas kontroli toalet, książki kontroli sanitarnej dla każdej z toalet, 19) Zgłaszanie do Straży Miejskiej, Policji przypadków chuligaństwa i wandalizmu mających miejsce w toaletach miejskich. 20) Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń toalet wynikających z niewłaściwego korzystania z nich, 21) W przypadku toalety automatycznej opisanej w pkt. 1 ppkt. 1,3,13, 15 i 16 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: a) pełnienie pod wskazanym przez Wykonawcę numerem telefonu całodobowego dyżuru (również w dni wolne i święta) umożliwiającego uruchomienie toalety w przypadku jej blokady w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia lub powzięcia informacji o jej blokadzie, b) obsługę układu sterowania automatyczną toaletą publiczną zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy instrukcją producenta, który zawiera wybór: trybu pracy toalety, zestawów parametrów toalety, c) sprawdzanie z częstotliwością raz dziennie, czystości ścian i urządzeń oraz ewentualne zmycie lub doczyszczenie zabrudzeń odpowiednimi środkami czyszczącymi zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy instrukcją mycia toalety, d) sprawdzanie poprawności działania urządzeń, w przypadku awarii i uszkodzeń urządzeń zgłaszanie ich bezpośrednio do producenta i dostawcy toalety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 27.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia siedem tysięcy złotych i 00/100). Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Części I SIWZ w Rozdziale XII.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wymagania dotyczące wykonawców zagranicznych zostały opisane w Części I SIWZ w Rozdziale VIII pkt 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach