Przetargi.pl
Naprawa pomieszczeń budynku technicznego nr 165 i hydroforni kompleksu wojskowego w Zegrzu Pomorskim

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa pomieszczeń budynku technicznego nr 165 i hydroforni kompleksu wojskowego w Zegrzu Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania – roboty budowlanej pod nazwą „Naprawa pomieszczeń budynku technicznego nr 165 i hydroforni kompleksu wojskowego w Zegrzu Pomorskim” , w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1 do SIWZ i Przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej w postaci Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców. 4.Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5.Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia są pomieszczenia budynku technicznego nr 165 i hydroforni kompleksu wojskowego w Zegrzu Pomorskim . 6. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 1) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – Pan Waldemar POTONIEC– numer telefonu 261 456 875. 2) Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. 3) Prowadzenie ustaleń z w/w osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jaki i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp 7. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie - szczegółowy zakres w załączniku nr 7 do projektu umowy: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) Roboty związane z uzupełnieniem podłoża betonowego i posadzki betonowej 3) Wykonanie robót okładzinowych ściennych i podłogowych 4) Roboty związane z przygotowaniem powierzchni pod malowanie 5) Roboty związane z wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej 6) Roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej stropu piętra 7) Roboty związane z konserwacją pokrycia dachowego oraz malowaniem antykorozyjnym obróbek blacharskich 8) Roboty związane z montażem mobilnych ścianek działowych z płyt HPL w pomieszczeniach sanitarnych 9) Roboty malarskie ścian i sufitów 10) Roboty związane z wymianą instalacji wod-kan, wymianą urządzeń sanitarnych: pisuaru, muszle ustępowe, umywalki oraz brodziki natryskowe 11) Roboty związane z wymianą przyłącza zewnętrznego instalacji kanalizacyjnej oraz montażem bezodpływowego zbiornika na ścieki 12) Prace naprawcze związane z naprawą i malowaniem hydroforni oraz ujęcia wody 13) Roboty wymiany i naprawy instalacji elektrycznej związane z wymianą oświetlenia w pomieszczeniach biurowych, technicznych oraz oświetlenia zewnętrznego 14) Roboty związane z wymiana osprzętu instalacji gniazd i włączników oświetlenia w pomieszczeniach biurowych i technicznych 15) Roboty związane z wymiana stolarki drzwiowej stalowej zewnętrznej 16) Wywóz gruzu i odpadów - jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy i mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 9.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 10 i 11, określono w § 4 ust. 15-18 i § 13 ust. 1 pkt h), projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 10.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 7 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach