Przetargi.pl
Naprawa naczep niskopodwoziowych NS 600W - zamówienie z podziałem na 2 zadania.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261-155-659
  • Data zamieszczenia: 2022-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261-155-659
    REGON: 180690373
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa naczep niskopodwoziowych NS 600W - zamówienie z podziałem na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy naczepy niskopodwoziowej NS 600W wraz z wykonaniem ustawienia zbieżności kół skrętnych oraz wykonaniem badań diagnostycznych z JW 21 blog Rzeszów.2. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia powinna być wykonana w wyspecjalizowanym zakładzie naprawczym. 3. Zamawiający zabezpieczy transport naczepy do wyspecjalizowanego zakładu naprawczego oraz transport zwrotny, po wykonaniu usługi. 4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia części i materiałów nowych nieregenerowanych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SWZ.6. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią: projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5A do SWZ do SWZ.7. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia przez cały okres ich trwania.8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.9. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych.10. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy naczepy niskopodwoziowej NS 600W wraz z wykonaniem ustawienia zbieżności kół skrętnych oraz wykonaniem badań diagnostycznych z JW 16 bsap Nisko.2. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia powinna być wykonana w wyspecjalizowanym zakładzie naprawczym. 3. Zamawiający zabezpieczy transport naczepy do wyspecjalizowanego zakładu naprawczego oraz transport zwrotny, po wykonaniu usługi. 4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia części i materiałów nowych nieregenerowanych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SWZ.6. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią: projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5B do SWZ do SWZ.7. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia przez cały okres ich trwania.8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.9. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych.10. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia.Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty:- minimum 1 naprawę naczepy niskopodwoziowej o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotowego zadania, tj. naprawę o wartości minimum 140 000,00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych).Uwaga!Spełnienie w/w warunku w postępowaniu dotyczy tylko części nr 1 przedmiotowego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach