Przetargi.pl
NADZORY BRANŻOWE dla cz. ZDW Bydgoszcz: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 233 – ulicy Szubińskiej w Białych Błotach na odcinku od km 3+200 do km 3+900 (w tym budowa ronda w ciągu drogi wojewódzkiej stanowiącego połączenie komunikacyjne drogi powiatowej nr 1537C relacji Trzciniec – Ciele – Kruszyn Krajeński oraz drogi gminnej na Miedzyń) wraz z jego odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudowa pozostałych sieci kolidujących z inwestycją.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZORY BRANŻOWE dla cz. ZDW Bydgoszcz: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 233 – ulicy Szubińskiej w Białych Błotach na odcinku od km 3+200 do km 3+900 (w tym budowa ronda w ciągu drogi wojewódzkiej stanowiącego połączenie komunikacyjne drogi powiatowej nr 1537C relacji Trzciniec – Ciele – Kruszyn Krajeński oraz drogi gminnej na Miedzyń) wraz z jego odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudowa pozostałych sieci kolidujących z inwestycją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Zamówienie dotyczy nadzoru branżowego nad robotami: – rodzaju robót: Branża sanitarna i gazowa: • Kanalizacja deszczowa (roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy rurociągu) • Kanalizacja sanitarna (roboty ziemne, podłoża z piasku, roboty montażowe – kanalizacja tłoczna, próby, demontaż zbędnego odcinka sieci pod planowanym rondem • Gaz (roboty ziemne, podłoża - obsypki, roboty montażowe – gazociąg, roboty montażowe – odcięcie gazociągu – po stronie UG oraz poprzez zamknięcie zasuwy po str. ZDW B-szcz, próby, demontaż zbędnego odcinka sieci pod planowanym rondem) Branża elektryczna: • Oświetlenie (oświetlenie drogowe, przebudowa kolizji w obrębie wiaduktu, przebudowa kolizji istniejącej linii kablowej) • Zasilanie (przyłącze kablowe SN 15kV – 3x XRUHAKXs 1x70mm2 – dł. 1100m, montaż stacji transformatorowej STSNK42-20/400/2 • Wplot kablowy w istniejącą linię kablową SN relacji: ST Piekarnia nr 19065-ST TOS Kasprzaka nr 10301 (wplot kablowy SN 15kV-3xXRUHAKXs 1x120mm2 – dł. 2x30m, montaż złącza kablowego SN-15kV typu ZK-15/TPM 24-3/LLL, nawierzchnia – opaska wokół złącza) Branża telekomunikacyjna: (przebudowa: studni telekomunikacyjnych, kanalizacji telekomunikacyjnej, kabli światłowodowych, istniejącego kabla po stronie północnej drogi) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje jeden częściowy odbiór usługi, po upływie 50% przewidzianego pierwotnego terminu realizacji usługi oraz odbiór końcowy po upływie 100% pierwotnego terminu realizacji usługi 5. Wykonawca uwzględni w swoich wycenach ryzyko ryczałtu i nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia w związku z: • jeżeli wystąpi konieczność wykonania zamówienia nad robotami w zakresie zamówień realizowanych z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 oraz w trybie art. 144 ust. 1 niezbędnych do wykonania Zadania. 6. Do obowiązków Wykonawcy nadzorów branżowych - Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego należy: a) Pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1202), przepisami wykonawczymi do niej, warunkami pozwolenia na budowę lub zgłoszenia oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi. b) Sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem, a wykonawcą robót; c) Sprawdzanie wykazów robót wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym; d) Udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) organizowanych przez Zamawiającego oraz kontrola realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy; e) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia robót, na każdym etapie robót, opatrzonej data i opisem, która będzie dołączana do raportu końcowego; f) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; g) Raz w tygodniu powinien być nadzór, potwierdzony wpisem do dziennika budowy; h) Wyjaśnienie skarg i spraw społecznych związanych z realizacją inwestycji w terminie 7 dni kalendarzowych od przekazanie skargi lub sprawy przez Zamawiającego; i) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do stałej kontroli w czasie trwania robót (nie dotyczy przestojów); j) Kontrola prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów w dzienniku budowy przez kierowników robót; k) Sprawdzenie operatu kolaudacyjnego, l) Sporządzenie raportu końcowego (zatwierdzonego przez Zamawiającego – Inspektora branży Drogowej); m) Udział w odbiorach częściowych robót branżowych oraz udział w odbiorach końcowych dotyczących poszczególnych zadań; n) W okresie gwarancji Inspektorzy Nadzoru robót branżowych są zobowiązani do uczestniczenia we wszystkich odbiorach gwarancyjnych oraz odbiorze pogwarancyjnym wyznaczonym przez Zamawiającego; o) W okresie gwarancyjnym Inspektorzy Nadzoru robót branżowych są również zobowiązani do uczestniczenia w kontrolach budowy wyznaczonych przez organy nadzoru budowlanego lub inne organy posiadające odpowiednie uprawnienia do kontroli. p) Weryfikacja wystąpień ws robót dodatkowych, sporządzanie protokołów konieczności robót branżowych, informowanie w tej kwestii koordynatora inspektorów 7. Funkcję koordynatora robót branżowych będzie pełnił Inspektor Nadzoru branży drogowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w terminie wykonywania robót budowlanych, rozliczenia zadania i w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych (gwarancja udzielona przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z umową nr ZDW.N.3631.33.2018 wynosi okres 84 miesiące od odbioru końcowego). 1.1. Okres świadczenia usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2020 r. oraz w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych 7-letniej gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7. Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Inne dokumenty: BRAK

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach