Przetargi.pl
Modernizacje i remonty dróg – wykonanie nawierzchni

Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 49189219100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacje i remonty dróg – wykonanie nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni betonowej, nawierzchni z płyt drogowych i kruszyw łamanych na drogach. 2. W ramach zamówienia należy modernizację następujących dróg 1.1. (zadanie I): Modernizacja drogi Podole-Górowa w kier. Jamna 1.2. (zadanie II): Remont drogi w Lipiu (do Raka) 1.3. (zadanie III): Modernizacja drogi Bartkowa-Posadowa dz. 653 wier Gronskiego 1.4. (zadanie IV): Modernizacja drogi Bartkowa-Posadowa dz. 193 w kier. Piotra Jasińskiego 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w załączniku nr 4 do specyfikacji – dokumentacja techniczna składająca się z przedmiaru robót, szkiców lokalizacyjnych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert),Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach