Przetargi.pl
Modernizacja toalet w budynku Urzędu Miasta Poznania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja toalet w budynku Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj (prac projektowych i robót budowlanych), polegających na modernizacji pomieszczeń toalet w budynku Urzędu Miasta Poznania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) Wykonanie prac projektowych: inwentaryzacja, wykonanie projektów koncepcyjnych (dwa warianty), wykonanie projektu budowlanego wybranego przez Zamawiającego wariantu i uzyskanie wymaganego pozwolenia na budowę (jeśli jest wymagane), wykonanie projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów, informacji i planu BIOZ, uzgodnienia ppoż. i z rzeczoznawcami w wymaganym przepisami zakresie, pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez okres trwania prac budowlanych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) Wykonanie prac budowlano-montażowych: wykonanie demontażu urządzeń, armatury, skucie płytek ceramicznych, demontaż drzwi, wyburzenie ścian działowych, poszerzenie otworów, wyrównanie posadzki, ścian, malowanie sufitu, wykonanie nowych podłóg, ścian, montaż nowej armatury, urządzeń, montaż nowych drzwi oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane). 3. Głównym założeniem do prac projektowych jest opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej przebudowę pomieszczeń toalet zlokalizowanych na II piętrze (projekt oraz wykonanie). 1) Projekt toalet na II piętrze musi obejmować ich adaptację do funkcji toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. 2) Przebudowa instalacji wymagana jedynie w obrębie przedmiotowych pomieszczeń. 4. Idea przebudowy toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych (II piętro): 1) Toalety określone jako WC1 oraz WC2 wykonać jako toaletę damską i męską. Co najmniej jedna z nich z dostępem dla osób niepełnosprawnych. 2) Toalety określone jako WC1 oraz WC2 wykonać jako toaletę damską i męską. Co najmniej jedna z nich z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia toalet zlokalizowane na piętrze II wykonywane będą w ramach systemu: Zaprojektuj i wybuduj. Toalety będą zaprojektowane w jednolitym, określonym standardzie. Będzie on podstawą do późniejszego wykonania modernizacji lub remontu toalet w budynkach Urzędu Miasta Poznania. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić minimalnie 36 miesięcznej gwarancji. 5. Aspekt środowiskowy Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w czasie prowadzenia robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy, mających związek z realizacją niniejszej Umowy oraz ponoszenie ewentualnych opłat i kar za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie objętym pracami w czasie ich realizacji oraz dokonania na własny koszt wywozu gruzu i odpadów z placu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz do przedstawienia na żądanie Zamawiającego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych lub ważnej umowy o zbieranie i transport odpadów zawartej z podmiotem posiadającym odpowiednie zezwolenie. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 t.j.), w szczególności: 1) koordynator projektu, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty tynkarskie, 4) roboty malarskie i wykończeniowe, 5) roboty w zakresie posadzek, 6) roboty w zakresie instalacji sanitarnych, 7) roboty elektryczne. Sposób dokumentowania W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących, wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Uprawnienia Zamawiający uprawniony jest w trakcie realizacji umowy do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Sankcje Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy osób na podstawie umowy o pracę, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w §9 ust. 1 pkt. 4). Niezłożeni przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy osób na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ww. wymogu. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Miejsce wykonania zamówienia: Budynek Urzędu Miasta Poznania, 2 piętro, ul. Libelta 16/20 7. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie składania ofert. 4. Wadium w formach niepieniężnych składa się w oryginale do wyznaczonego terminu składania ofert w Urzędzie Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, (pok. 152 - sekretariat), Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczeń musi obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj.: zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy - zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 oraz 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; d) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach