Powiat Prudnicki ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
- Data zamieszczenia: 2019-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
ul. Kościuszki 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
REGON: 53141260000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla gminy Lubrza, zachodniej części gminy Głogówek i miasta Głogówek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla gminy Lubrza, zachodniej części gminy Głogówek i miasta Głogówek. Zakres prac geodezyjnych: 1) inwentaryzacja wszystkich punktów szczegółowej osnowy poziomej na terenie gminy Lubrza , zachodniej części gminy Głogówek i miasta Głogówek, powiat prudnicki – tj. 114 zespołów punktów dotychczasowej II klasy oraz 316 punktów dotychczasowej III klasy; 2) inwentaryzacja 3 zespołów znaków na punktach podstawowej osnowy poziomej znajdujących się na tym terenie oraz 2 w jego najbliższym otoczeniu; 3) wywiad terenowy dla nowoprojektowanych około 181 punktów; 4) opracowanie projektu technicznego szczegółowej osnowy poziomej dla 446 punktów; 5) realizacja projektu technicznego modernizacji, w tym: odtworzenie znaków naziemnych zniszczonych punktów na podstawie zachowanych znaków podziemnych lub poboczników, stabilizacja nowych punktów lub adaptowanie (ewentualnie wymiana lub uzupełnienie) stabilizacji istniejących punktów, pomiar metodą statyczną GNSS oraz wykonanie wcięć metodą klasyczną, obliczenie współrzędnych i wysokości w państwowym systemie odniesień przestrzennych, sporządzenie opisów topograficznych, zawiadomienie właścicieli nieruchomości o umieszczeniu punktów, wykonanie plików wsadowych zgodnie z uzgodnieniami z PODGiK; 6) wykonanie dokumentacji z wykonania osnowy poziomej zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów; 7) wykonanie porównania współrzędnych dawnych punktów osnowy poziomej z pomiaru RTK i statycznego (wyniki z inwentaryzacji i wyniki pomiaru adaptowanych punktów) do wartości z katalogu – BDSOG; 8) uporządkowanie bazy BDSOG przez uzupełnienie istniejących tam informacji o dane z inwentaryzacji, wyniki pomiaru i modernizacji osnowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Prudniku Nr Nr 34 8905 0000 2000 0000 0202 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz, o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace geodezyjne – 5 zadań częściowych
Dodano: 2023-06-19 - Podział geodezyjny działki nr 3/2 obręb Jastrzębie, gmina Namysłów, powiat namysłowski, woj. opolskie o pow. 40.3585 ha w trybie rolnym
Dodano: 2023-02-14 - Przeprowadzenie podziału działki nr 428 obr. Goworowice, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie o powierzchni 1,1946 ha. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.42.2020.U
Dodano: 2021-02-04 - Przeprowadzenie podziału działki nr 428 obr. Goworowice, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie o powierzchni 1,1946 ha. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.42.2020.U
Dodano: 2020-12-31 - Prace geodezyjne – 5 zadań częściowych. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.34.2020.U
Dodano: 2020-11-04 - Prace geodezyjne – 2 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.30.2020.U
Dodano: 2020-09-23 - Prace geodezyjne – 3 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.26.2020.U
Dodano: 2020-07-21 - Prace geodezyjne – 3 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.21.2020.U
Dodano: 2020-06-23 - „Założenie szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla gminy Strzelce Opolskie”
Dodano: 2020-05-14 - Modernizacja ewidencji budynków i gruntów dla jednostki ewidencyjnej 160801_05 Dobrodzień – obszar wiejski, obręb:0053 – Makowczyce
Dodano: 2020-05-04