Przetargi.pl
Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy w ramach programu „SOWA – oświetlenie zewnętrzne”

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu oświetlenia w mieście Tychy w ramach programu „SOWA – oświetlenie zewnętrzne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia na wybranych ciągach ulic w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej „SOWA – oświetlenie zewnętrzne”. Modernizacja została podzielona na 2 etapy. Etap I obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez firmę DROCAD Sp. z o.o. Projekt obejmuje: - demontaż i utylizację istniejącej infrastruktury oświetleniowej (słupów, wysięgników, opraw), - modernizację oświetlenia ulic, polegającą na wymianie na słupy oświetleniowe aluminiowe wraz z aluminiowymi wysięgnikami i oprawami LED oraz implementację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym wraz ze sterownikami punktów oświetleniowych do sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym, - modernizację szafy oświetleniowej, - modernizację złącza oświetleniowego, - wymianę kabli zasilających latarnie oświetleniowe, - zaktualizowanie uzgodnień projektu u gestorów sieci, Etap II polegać będzie na wykonaniu projektu oraz robót budowlanych demontażu i wymiany 529 sztuk opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami na oprawy LED wyposażone w sterowniki do sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym i wysięgniki aluminiowe, modernizację istniejących szaf oświetleniowych (22 sztuki) oraz implementację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym. Drugi etap realizowany będzie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, audytu energetycznego (w ramach zadania realizowany jest III wariant poprawy efektywności), warunków wraz z mapkami lokalizacyjnymi oraz zestawieniem ilościowym wydanych przez Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz uzupełnienie do warunków opisujące wymagania stawiane systemowi sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym. Tabela stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ wskazuje ilości wszystkich lamp, które podlegają modernizacji. Uwaga: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii i map wymaganych prawem budowlanym, obsługę geodezyjną, sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do utrzymania parametrów energetycznych oraz oświetleniowych przez 5 lat od daty zakończenia przedsięwzięcia oraz przedstawiania wyników na żądanie zamawiającego, a także sporządzania raportów rocznych. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia i utrzymania efektu ekologicznego zgodnego z audytem energetycznym. Zgodnie z wytycznymi Wydziału Rozwoju Miasta i Funduszy Europejskich po zakończeniu realizacji zadania niezbędne będzie złożenie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: • protokołu końcowego odbioru i przekazania do eksploatacji zmodernizowanej infrastruktury wraz z raportem pomiarów elektrycznych i fotometrycznych, adekwatnie do audytu, • oświadczenia projektanta o spełnieniu przez modernizowaną infrastrukturę normy PN-EN 13201, • oświadczenia projektanta o zastosowaniu opraw oświetleniowych spełniających warunki określone w umowie przyłączeniowej oraz w rozporządzeniu komisji UE nr 1194/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r. przy zachowaniu współczynnika mocy PF (Power Factor)>0,927 (cos fi> 0,927), • oświadczenia wykonawcy o wykonaniu przedsięwzięcia zgodnie z projektem, • rozliczenia końcowego sporządzonego na wzorze stanowiącego załącznik do umowy o dofinansowanie, • zestawienia kosztów poniesionych na realizację przedsięwzięcia (z określeniem całkowitego kosztu ze wskazaniem źródeł finansowania, procentowego udziału środków NFOŚiGW w kosztach kwalifikowanych), • oświadczenia o zastosowaniu „Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚiGW”, • oświadczenia dotyczącego opraw oświetleniowych i ich mocy nominalnych przed i po modernizacją oraz informację dotyczącą efektu ekologicznego, wynikającego z modernizacji przeprowadzonej zgodnie z założeniami audytu oświetlenia (zmniejszenie zużycia energii elektrycznej oraz redukcji emisji obliczanej z wykorzystaniem „Wskaźników emisyjności CO2, SO2, NOx, CO i pyłu całkowitego dla energii elektrycznej na podstawie informacji zawartych w Krajowej bazie o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji za 2016 rok” publikowanych przez KOBIZE w 2018 r.) – podpisanej przez audytora/projektanta/wykonawcę oraz beneficjenta. Efekty ekologiczne, które będą przedmiotem sprawozdawczości po zakończeniu realizacji projektu: • zmniejszenie emisji CO2: 219,00 [Mg/rok], • ograniczenie emisji dwutlenku siarki: 0,2294 [Mg/rok], • ograniczenie emisji tlenków azotu: 0,2311 [Mg/rok], • ograniczenie emisji pyłów ogółem: 0,0149 [Mg/rok], • ograniczenie emisji tlenku węgla: 0,0707 [Mg/rok].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 44 000,00 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 1.3 dowód wpłaty wadium; 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1 Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3.1 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach