Przetargi.pl
Modernizacja serwerowni w ramach projektu pn. „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego (InPlaMed WŚ)” w formule „zaprojektuj i wybuduj"

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 479 701 , fax. 413 479 702
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach
    ul. Karola Olszewskiego
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 479 701, fax. 413 479 702
    REGON: 29052638400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja serwerowni w ramach projektu pn. „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego (InPlaMed WŚ)” w formule „zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” prac modernizacyjnych w pomieszczeniu serwerowni Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. wykonanie projektów wykonawczych modernizacji pomieszczenia serwerowni, 2. wykonania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 3. demontaż drzwi, tynkowanie i malowanie ściany, 4. uszczelnienia pożarowe, 5. montaż drzwi antywłamaniowych przeciwpożarowych -opis drzwi w dalszej części dokumentu, 6. instalacje Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWIN) oraz Kontroli Dostępu (KD), 7. przygotowanie nowej Wewnętrznej Linii Zasilania (WLZ) oraz nowej tablicy komputerowej TK-SRV, 8. monitoring środowiska, 9. instalacje systemu gaszenia ­oraz alarmu pożaru, 10. instalacje klimatyzacji, 11. prace elektryczne, 12. wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy Serwerownią a dwoma punktami dystrybucyjnymi w przyziemiu montaż rolety antywłamaniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 3 000 złotych (słownie złotych: trzy tysiące). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nr konta zamawiającego: 10 8493 0004 0000 0060 2927 0001 Bank Spółdzielczy II Oddział Kielce. Nazwa i adres Zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego 2a Tytuł wpłaty: Wadium – postępowanie nr PDZP-26/Z-5/19. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 2 lit b – e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub złożony w siedzibie zamawiającego – pokój nr 201 (Sekretariat), w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X ust. 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem „WADIUM’, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (ust. 13 lit. a niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a. zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 2 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b. zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ – oryginał. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – wg wzoru określonego w Dodatku nr 3 do SIWZ – oryginał . 4. Pełnomocnictwo określającego jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium – jeśli wnoszone jest w formach innych niż forma pieniądza. OŚWIADCZENIE DO PRZEKAZANIA ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE DO 3 DNI OD DATY ZAMIESZCZENIA NA JEGO STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Dodatku nr 5 do SIWZ – oryginał. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa powyżej Wykonawca składa po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w tym wykazu wykonawców. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej (pkt 1 oświadczenia). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami (pkt 3 oświadczenia) wykonawca może wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, załączając do oświadczenia stosowne wyjaśnienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach