Przetargi.pl
Modernizacja ściany wizyjnej – Młynarska 43/45

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 01525964000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ściany wizyjnej – Młynarska 43/45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego Systemu Wizualizacji Wielkoformatowej (SWW), zainstalowanego w Warszawie przy ul. Młynarskiej 43/45. System Wizualizacji Wielkoformatowej zbudowany jest z modułów tylnej projekcji DLP w układzie 5x4 (5 modułów w poziomie i 4 w pionie) – razem 20 modułów, model VS-67PH70U (producent Mitsubishi Electric), tworzących ekran o wymiarach 6799,0 mm na 4080,2 mm (dł. x wys.). 1. Modernizacja obejmuje: 1.1. zmianę technologii wyświetlania każdego z modułów DLP z lampowego źródła światła na źródło światła LED, 1.2. wymianę istniejącego kontrolera na nowy o nowych parametrach i funkcjonalności opisanej w pkt 3 OPZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy), 1.3. dostawę 2 szt. 24-kanałowych patch paneli wraz z okablowaniem strukturalnym i ich instalacja we wskazanych przez Zamawiającego szafach 42 U, znajdujących się w pomieszczeniu technicznym 01.37., 1.4. wykonanie przeglądu istniejących połączeń kablowych i optymalizacja ich rozmieszczenia, 1.5. dostawę 1 zapasowego źródła światła LED. 2. Nowe źródła światła LED należy dostarczyć, zainstalować, skonfigurować i uruchomić, bez zmiany obecnej konstrukcji zewnętrznej istniejących ekranów SWW. 3. Proces wymiany istniejących podzespołów związanych z lampowym źródłem światła na podzespoły ze źródłem światła LED oraz proces wymiany kontrolera SWW musi zostać skoordynowany z Zamawiającym w celu zapewnienia minimalnych przerw w pracy. Wymagane jest, aby wymiana podzespołów w kolejnych ekranach, nie powodowała przerw w ciągłości pracy całego SWW. 4. Dostarczone nowe podzespoły ze źródłem światła LED muszą być dostosowane do pracy ciągłej w trybie 7/24/365. 5. Sprzęt przeznaczony do instalacji w ramach dostawy musi być fabrycznie nowy - data produkcji nie wcześniej niż 2019 rok. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ujętymi w OPZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa wspólnotowego. 7. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań mających na celu przygotowanie produktów służących realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac. 8. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji zamówienia muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał statusu autoryzowanego partnera Mitsubishi Electric w zakresie instalacji oraz serwisowania ścian i systemów wizyjnych Mitsubishi w technologii DLP oraz LED.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz modeli oferowanych urządzeń, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ,Wykaz może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 2) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ), Oświadczenie może zostać załączone do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 3) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. 4) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentu zawierającego dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. Powyższy dokument może zostać załączony do oferty: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 5) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dowodów, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza załączenie oświadczenia w momencie składania oferty w systemie. Powyższy dokument może zostać przekazany za pośrednictwem systemu lub drogą mailową na adres wskazany w pkt. 5.2 SIWZ w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach