Przetargi.pl
Modernizacja Przedszkola Nr 10 w Żywcu na Os. Kolonia Browar 44 – etap I

Miasto Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 754 200 , fax. 334 754 202
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żywiec
    ul. Rynek 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 334 754 200, fax. 334 754 202
    REGON: 72182539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.zywiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Przedszkola Nr 10 w Żywcu na Os. Kolonia Browar 44 – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ze wzmocnieniem i częściowa przebudowa dachu oraz wzmocnienie stropu nad parterem, w związku z planowaną w przyszłości (w kolejnych etapach) adaptacją poddasza oraz remontem i koniecznym dostosowaniem do wymogów normatywnych, budynku Przedszkola nr 10 w Żywcu na działce nr 11913 na os. Kolonia Browar nr 44. Przedmiotowy budynek o powierzchni zabudowy 451,51 m² i kubaturze 3.573,74 m³ zlokalizowany jest, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania Miasta Żywca, w strefie B ochrony konserwatorskiej zachowanych elementów zabytkowych – „Zespół zabudowy przemysłowej Browaru wraz z osiedlem robotniczym”. Zakres etapu I tego zadania obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych budowy budynku, w tym m. in.: a) zabezpieczenie terenu oraz wejść do budynku, b) rozebranie: istniejącego pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien, łat i kontrłat, obicia ścian szczytowych i podbitek, c) częściową przebudowę i wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej, d) wykonanie konstrukcji nowego stropu nad poddaszem, e) zabezpieczenie elementów drewnianych i stalowych przeciwpożarowo, f) wykonanie dodatkowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na deskowaniu pełnym, przybicie nowych kontrłat i łat, g) wykonanie nowych lukarn, okien i wyłazów dachowych, h) wykonanie okien w ścianach szczytowych oraz w lukarnach, i) wykonanie nowych: obróbek dachowych, rynien, śniegołapów, koszy zlewowych, ław kominiarskich i wentylacji rurowych, j) ponowne wykonanie wraz z uzupełnieniem pokrycia dachowego z blachy dachówkowej oraz boków lukarn z blachy płaskiej na rąbek, k) wykonanie części nowych kominów ponad dachem, l) ponowny montaż oraz renowacja i uzupełnienie obicia ścian szczytowych i podbitki dachowej, m) wzmocnienie istniejącego stropu nad parterem o konstrukcji stalowo-drewnianej, n) wykonanie konstrukcyjnych ścian na poddaszu wraz z przewodami wentylacyjnymi oraz elementami żelbetowymi, o) wykonanie nowej instalacji odgromowej na dachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia należy przyjąć według zatwierdzonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, w zakresie sprecyzowanym przez opis techniczny i przedmiary robót dla etapu pierwszego, które są załącznikiem nr 9 do SIWZ. Powyższe roboty będą odbywały się podczas normalnego funkcjonowania budynku przedszkola, dlatego muszą być zorganizowane przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem placówki w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla dzieci i osób z niego korzystających. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę własnych materiałów, urządzeń i sprzętu na terenie budowy. Ciągi komunikacyjne na terenie budowy muszą zostać ustalone w porozumieniu z dyrektorem przedszkola i w razie konieczności odpowiednio zabezpieczone. Obiekt po wykonaniu całkowitej modernizacji będzie dostępny dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 24 czerwca 2019 r. do godz. 9:30. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. O/Żywiec Nr 49 1240 4142 1111 0000 4829 9240 – z dopiskiem „Wadium – przetarg p.n. „Modernizacja Przedszkola Nr 10 w Żywcu na Oś. Kolonia Browar 44 – etap I” ”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Szczegółowe ustalenia w tym zakresiezostały zawarte w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące: 1). sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, 2). zdolności technicznych lub zawodowych, tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. W zakresie kompetencji lub uprawnień doprowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie określa żadnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, załączy do oferty oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec wszystkich osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), wg wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach