Przetargi.pl
Modernizacja placówek oświatowych w miejscowości Michałówka w gminie Garwolin wraz z zagospodarowaniem terenu.

GMINA GARWOLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GARWOLIN
    ul. Mazowiecka 16
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    REGON: 711582256
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placówek oświatowych w miejscowości Michałówka w gminie Garwolin wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest:1. Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna polegająca na: 1) Całkowitym remoncie wybranych pomieszczeń sanitarnych: a) łazienek dla chłopców-szt.2 b) łazienek dla dziewcząt- szt.1, c) łazienek personelu- szt.2 2) Częściowym remoncie wybranych pomieszczeń - malowanie: a) pomieszczenia przebieralni przy sali gimnastycznej - szt.2 b) pomieszczenia klatek schodowych szt. 3 ( od poziomu piwnic do poziomu I piętra) 3) Remoncie instalacji kanalizacyjnej piwnic wraz z remontem ścian po wymianie w/w instalacji. 4) Wykonaniu nowego pomieszczenia magazynowego na parterze (wydzielonego z powierzchni korytarza parteru). 5) Wykonaniu nowej posadzki w pomieszczeniu sali lekcyjnej zlokalizowanej w poziomie piwnic z wykładziny PCV.6) Wyposażeniu wybranych pomieszczeń szkoły w klimatyzatory wg. usytuowania zaznaczonego na rzutach parteru i piętra. 7) Wykonaniu rolet zewnętrznych okien, pomieszczenie sali informatycznej. 8) Wymianie oświetlenia- opraw korytarzowych na terenie szkoły w ilości szt. 62 wraz z doprowadzeniem​ instalacji elektrycznej do klimatyzatorów, rolet zewnętrznych i nowego pomieszczenia magazynowego. 2. Modernizacja zagospodarowania terenu wokół budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna, polegająca na:1) modernizacji istniejącego i zakupie nowego wyposażenia terenu tj. zestawów zabawowych, zestawów sprawnościowych i małej architektury, 2) wykonaniu nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe, 3) wymianie istniejących i wykonaniu nowych nawierzchni utwardzonych – ciągów komunikacyjnych,4) przebudowie fragmentu ogrodzenia terenu.3. Modernizacja wybranych pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna polegająca na: 1) Całkowitym remoncie wybranych pomieszczeń sanitarnych: łazienek dla dzieci-szt.2.2) Wymianie drzwi wewnętrznych.3) Przebudowie i remoncie pomieszczeń gabinetu i zaplecza socjalnego, które zostaną połączone w jedno pomieszczenie. 4) Remoncie pomieszczenia sensorycznego - malowanie ścian + wykonanie rolet wewnętrznych i zewnętrznych. 5) Doposażeniu pomieszczenia sensorycznego w dodatkowe pomoce oraz szafki w zabudowie stojącej.4. Modernizacja zagospodarowania terenu wokół budynku Publicznego Przedszkola w Michałówce - Michałówka 3, 08-400 Garwolin ul. Szkolna, polegająca na:1) modernizacji istniejącego i zakupie nowego wyposażeniu terenu tj. urządzenia zabawowe i mała architektura, 2) wykonaniu nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe,3) wymianie nawierzchni utwardzonych dojazdów do zaplecza budynku.5. Odwodnienie polegające na:1) Modernizacji przyłącza wodociągowego i zmianie lokalizacji hydrantu.2) Modernizacji przyłącza kanalizacji sanitarnej.3) Wykonaniu kanału deszczowego.4) Wykonaniu drenażu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego – uproszczonego i przedstawienie go Zamawiającego przed podpisaniem umowy).UMOWA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ZOSTANIE ZAWARTA Z WYKONAWCĄ PO OTRZYMANIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PROMESY Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH II.WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY ART. 95 PZP. 1. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące osoby wykonujące bezpośrednio prace ogólnobudowlane, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r poz. 1510). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia; 1) oświadczenia zatrudnionego pracownika, 2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 4) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5. W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 3, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 10 ust. 1 pkt 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.III. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNEW przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu  nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach