Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni ulicy Zielonej oraz odnogi ulicy Ks. Gajdy w Staniszczach Małych.

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 611 140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 774 611 140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 52799000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni ulicy Zielonej oraz odnogi ulicy Ks. Gajdy w Staniszczach Małych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ulicy Zielonej oraz odnogi ulicy Ks. Gajdy w Staniszczach Małych. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Modernizację drogi; - długość całkowita – 476,00 mb, - powierzchnia jezdni - 1 956,00 m2, - warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego AC11W o śr. grubości warstwy – 2 cm, - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC8S o grubości układanej warstwy 4 cm, - szerokość jezdni 3,0-5,0 m, - pobocza z destruktu asfaltowego o szerokości 0,5 m 3) Regulację wysokości urządzeń obcych; 4) Wywóz urobku ze ścinki pobocza – 16,88 m3. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset, 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kolonowskie nr 31 8909 1016 2001 0005 9864 0004 Na poleceniu przelewu należy zamieścić nazwę lub numer postępowania, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodna z okresem związania ofertą. 3. Oryginał wadium wniesionego w formie podanej w pkt. b, c, d, e winno być dołączone do oferty jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, a kopię tego dokumentu załączyć do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również załączona do oferty. 4. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. Poręczenie lub gwarancja musi być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Kolonowskie, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokument, z którego będzie wynikało umocowanie do podpisania oferty – (jeśli dotyczy), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy), 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 7) Dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej tj.: przelewu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach