Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 90458507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Karpackiej 25/7, Grunwaldzkiej 36/4 i Noakowskiego 3/14 w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych w Bydgoszczy przy ul. Karpackiej 25/7, Grunwaldzkiej 36/4 i Noakowskiego 3/14. Zakres prac obejmuje odpowiednio roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: * zadanie nr 1: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Karpackiej 25/7 w Bydgoszczy * zadanie nr 2: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 36/4 w Bydgoszczy * zadanie nr 3: - roboty budowlane dotyczące modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Noakowskiego 3/14 w Bydgoszczy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 7.2.1. wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 7.3.1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 7.3.2. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 7.3.3. w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.4.1. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.4.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
Dodano: 2024-03-28 - „Przebudowa i nadbudowa budynku B zespołu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 Bydgoszcz"
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa i nadbudowa budynku B zespołu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 Bydgoszcz"
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie
Dodano: 2024-03-26 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20 m x 40 m wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy
Dodano: 2024-03-25 - 8/PM/2024 Renowacja i docieplenie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 54 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-20 - Budowa żłobka w Rogowie.
Dodano: 2024-03-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-16 - II TP - Budowa wiaty edukacyjnej przy Szkółce Leśnej Łąkorz na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2024-03-14