Powiat Włocławski ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
ul. Cyganka 28
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
REGON: 91086855300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl, https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja kotłowni – wymiana dwóch pieców olejowych CO wraz z oprzyrządowaniem – DPS w Kowalu”- II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni – wymiana dwóch pieców olejowych CO wraz z oprzyrządowaniem – w Domu Pomocy Społecznej w Kowalu, poprzez demontaż i wystawienie starych kotłów, wstawienie i montaż nowych kotłów do uprzednio przygotowanej instalacji CO oraz kominowej, montaż automatyki sterowania wraz z okablowaniem, uruchomienie kotłów. Urządzenia rok produkcji 2019. Przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca m obowiązek zabezpieczenia ciągłości źródła ciepła w całym obiekcie na min. 1 kotle CO. Warunki pobytu pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej nie mogą być w żaden sposób zakłócone. Dom Pomocy Społecznej jest obiektem czynnym i wykonawca zobowiązuję się zorganizować dostawę i montaż tak, aby nie narażać pensjonariuszy, pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z wykonywanych czynności. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia natomiast szczegółowe obowiązki w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia min. 3 lata. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. 3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty; Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną