Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Opata Hackiego 14
    81-213 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
    REGON: 19056363200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegających na rozbudowie kotłowni gazowej o powietrzną, absorpcyjną pompę ciepła zasilaną gazem ziemnym na terenie Przedszkola pod Topolą (właściciel obiektu – Miasto Rumia) przy ul. Leśnej 4 w Rumi. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do siwz – Program Funkcjonalno-Użytkowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej technicznej w zakresie doboru i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w tym również STWiORB i kosztorysów; 2) dostawa i montaż absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 3) wykonanie z materiałów własnych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 4) wykonanie pomiarów energetycznych instalacji i urządzeń wraz ze spełnieniem warunków dopuszczających do ruchu eksploatacyjnego urządzeń i instalacji; 5) wykonanie i dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej; 6) uzyskanie pozwolenia na budowę; 7) przeprowadzenie rozruchów próbnych; 8) przeprowadzenie 72-godzinnego ruchu próbnego wykonanej instalacji; 9) inne prace i czynności względnie opłaty wynikłe w toku realizacji zamówienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, 10) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym; 11) dokonywanie własnym staraniem i na swój koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 12) szkolenie załogi Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja techniczna winna składać się z: a) Projektu budowlanego - 3 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 i A3 i wyższej (jeśli wymaga tego przejrzystość opracowania) w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF oraz DWG (plik DWG w wersji edytowalnej); b) STWiORB-u – 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF; c) Kosztorysu Inwestorskiego (szczegółowego) – 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF; d) Przedmiaru robót – 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF. Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich rozbieżności Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie wypełnił zobowiązania wynikającego z podpisanej umowy. 5. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę niezbędne będzie uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w Projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji, w zgodności z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 1 do siwz). 6. Wykonawca sporządzi dokumentację kosztorysową na wszystkie do wykonania roboty budowlane w formie kosztorysów ofertowych sporządzonych według metody szczegółowej z zastosowaniem średnich cen jednostkowych środków produkcji pozyskanych z powszechnie dostępnych publikacji o cenach stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający ustanawia ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę kosztorysów ofertowych. 8. Dla potrzeb odbioru i rozliczenia robót budowlanych Zamawiający ustala następujące elementy: a) Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę i projekty wykonawcze wraz z kosztorysami, b) Wykonanie robót budowlanych. 9. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych (słownie: siedem) dokona uzgodnienia zakresu dokumentacji pod warunkiem jej kompletności i zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 10. Warunkiem rozpoczęcia prac jest uzyskanie pozwolenia na budowę i innych wymaganych prawem decyzji administracyjnych. 11. Termin wejścia na budowę należy ustalić z Zamawiającym wg zatwierdzonego harmonogramu robót. 12. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględni konieczność nieprzerwanej pracy istniejącej kotłowni gazowej. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 8 godzinną przerwę na niezbędne prace przyłączeniowe. Każdorazowa przerwa powinna być ustalona z Zamawiającym. 13. Wykonawca winien przekazać na piśmie Zamawiającemu informację z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem (licząc od dnia wejścia na budowę). 14. Miejscem robót, dostaw, prac montażowych i towarzyszących jest kotłownia zlokalizowana na terenie miasta Rumia przy ul. Leśnej 4. 15. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 16. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) etap I – do dnia 31.12.2019 r. – wykonanie Projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę i projektami wykonawczymi wraz z kosztorysami, b) etap II - najpóźniej do dnia 31.03.2020 r. - Wykonanie robót budowlanych. 17. Pod pojęciem terminu wykonania przedmiotu Umowy należy rozumieć datę: a) zakończenia wszelkich prac projektowych wraz z wymaganymi dokumentami oraz ich złożenie Zamawiającemu i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz b) zakończenia wszelkich robót budowlanych objętych zakresem wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej technicznej dla zadania Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła – na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232141-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu –Zamawiający (na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. 2016 poz. 1126 ze zm.) żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do siwz), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną